بسته جامع کتاب‌ها و مجلات معماری

دسته: فروشگاه، مجموعه‌های مهندسی معماری، مهندسی معماری

جدیدترین و کامل‌ترین مجموعه کتاب‌ها و مجلات معماری برای اولین بار در یک بسته استثنایی، پیش روی شماست. این مجموعه شامل بیش از 870 کتاب تخصصی و آموزشی و تعدادی از بهترین و پرطرفدارترین مجله‌های موجود در حوزه معماری و در سطح بین‌المللی می‌باشد که طی هفته‌ها تلاش گروه بربالهای کتاب گردآوری شده‌اند.
تنوع چشمگیری که در کتاب‌ها و مجله‌های این بسته مهندسی جامع وجود دارد، آن را تبدیل به یک بسته بسیار کاربردی و ضروری برای کاربران با سطوح تخصصی متفاوت نموده است. درواقع این بسته آموزشی-تخصصی دربرگیرنده تمامی موضوعات متفاوت و مورد نیاز مهندسین و دانشجویان رشته مهندسی معماری می‌باشد.

معرفی محصول:

به اعتقاد برخی معماری مادر همه هنرها است. در واقع این رشته ترکیبی از هنر و دانش است که به طرز شگفت‌انگیزی با یکدیگر ادغام شده‌اند. امروزه این رشته طرفداران زیادی داشته و در دانشکده‌های فنی و هنری دنیا تدریس می‌شود. اگر شما دانشجوی رشته مهندسی معماری یا فارغ‌التحصیل این رشته باشید بی‌شک نیاز به منابع آموزشی به‌منظور تکمیل اطلاعات خود و انجام تحقیقات متفاوت خواهید داشت. اگر شما در حوزه معماری درحال فعالیت هستید نیاز به به‌روزرسانی اطلاعات و دانش خود دارید و اگر شما تنها یک علاقمند به حوزه معماری و طراحی منزل و محل کار شخصی خود هستید بایستی به منابع معتبر و قابل درک دسترسی داشته باشید.
هم‌اکنون ما تمامی نیازهای شما را در این بسته جامع پاسخ داده و شما را از سردرگمی‌ها و صرف زمان بسیار زیاد برای ایجاد یک مجموعه از منابع مفید بی‌نیاز ساخته‌ایم. با استفاده از این منابع فوق‌العاده این بسته قادر خواهید بود از جدیدترین متدهای معماری دنیا در پروژه‌های خود استفاده کنید.
ضمن ایجاد این کلکسیون کاربردی تلاش شده است تا بهترین و پرکاربردترین کتاب‌ها و مجلات الکترونیکی از سراسر وب جمع‌آوری شده و به‌صورتی دقیق همراه با تصویر جلدشان نامگذاری شوند تا نه تنها تمامی مباحث موجود در حوزه معماری پوشش داده شوند بلکه جستجو و یافتن موضوع و کتاب مورد نظر از میان این تعداد زیاد از کتاب‌ها آسان و بی‌دردسر صورت پذیرد.
هدف ما این بوده است تا تمامی مباحث و حوزه‌های متفاوت معماری را در این بسته بی‌نظیر به صورت یکجا ارائه دهیم که خوشبختانه پس از تلاش‌های بسیار این امر محقق شده و یک کلکسیون کامل از کتاب‌ها و مجلات متفاوت معماری با موضوعات بسیار متنوع ایجاد شده است.
محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

کتاب‌های تخصصی و آموزشی معماری در موضوعات مختلف با فرمت pdf
بیش از 870 کتاب تخصصی و آموزشی معماری از سرتاسر جهان
گلچینی از بهترین و پرطرفداراترین مجلات معماری
تصاویر جلد تمامی کتاب‌ها و مجلات
نرم‌افزارهای Acrobat Reader، WinDJView و mobireader برای نمایش فایل‌ها
بسته بندی زیبا و شکیل

مجموعه کتاب‌ها:
این بسته بی‌نظیر شامل جدیدترین کتاب‌های معماری سراسر جهان که نوشته کارشناسان بسیار زبده در این حوزه می‌باشند و همچنین کتاب‌های قدیمی پرطرفدار که چندین بار طی سال‌های متمادی به‌روز رسانی و چاپ شده‌اند و هنوز هم در ویرایش‌های نهایی خود مخاطبین بسیاری را از سرتاسر جهان به خود جذب می‌نمایند، می‌باشد.
بیش از 840 کتاب معتبر و متفاوت معماری با موضوعات مختلف و سطوح متفاوت در این بسته گردآوری شده‌اند که بی‌شک دسترسی به این حجم از منابع ارزشمند، به‌صورت یکجا و بدون سردرگمی، هرکسی را شگفت‌زده می‌نماید.
بسیاری از کتاب‌های موجود در این مجموعه بهترین‌های جهانی در حوزه خود می‌باشند که برای خرید هر یک از آنها از بازارهای داخلی یا خارجی بایستی قیمت‌های بسیار بالایی را تقبل نمود. اما ما تمامی این منابع را برای شما در چند دی‌‌وی‌دی گنجانده و با قیمتی استثنایی درب منزلتان تحویل شما خواهیم داد.
لیست زیر به صورت اجمالی عناوین موجود در بین کتاب‌های این کلکسیون جامع را ارائه داده است:

مواد خام معماران و سازندگان، مصالح ساختمانی، مشخصات کلیدی محصولات ساختمانی و استانداردهای موجود
طراحی شهری، سیاست‌های معاصر، شهر سالم، زندگی مدرن در شهر مدرن
آشنایی با نرم‌افزارهای معماری و ابزارهای موجود همانند AutoCad، Revit و …
مبانی اساسی معماری، اصول معماری، دانش معماری، مهارت‌های اساسی معماری، آشنایی با فرم و فضا
شیوه معماری برای مقاومت در مقابل زمین‌لرزه
طراحی داخلی، دکوراسیون داخلی، مبلمان، چیدمان صحیح وسایل زندگی
دکوراسیون خانه‌های کوچک و استفاده بهتر از فضای کمتر
طراحی محیط کار، دفاتر، سازمان‌ها
معماری جدید و نوآوری‌های حوزه معماری
ساخت‌وساز ساختمان‌های متنوع با کاربردهای متنوع
خانه‌های مدرن، طرح‌های خلاقانه، معماری‌های شگفت‌انگیز
نحوه استفاده از نرم‌افزار فوتوشاپ برای ارتقای مدل‌سازی در معماری
ساختمان‌های هوشمند، معماری هوشمند
برنامه‌ریزی و مدیریت پروژه‌های معماری و ساخت‌وسازی
معماری در مناطق مختلف جهان، معماری اروپایی، معماری آمریکایی، معماری شرقی
برجسازی و معماری برج‌های شگفت‌انگیز
معماری کلوب‌های ورزشی، کافی شاپ، رستوران، هتل
تاریخچه معماری
تجزیه‌وتحلیل‌های معماری ویژه مهندسان
معماری هنری و سازه‌های ماندگار و تاریخی
ایده‌های نوین معماری
دیکشنری معماری
طراحی خارجی
طراحی و معماری مخصوص کودکان
طراحی سازه‌های چوبی، سنگی، شیشه‌ای، فلزی
طراحی خانه سبز
قوانین مرتبط با معماری
مباحث مرتبط با نور و نورپردازی در معماری
فناوری نانو در معماری
معماری پایدار

برای دریافت لیست کامل کتاب‌های موجود در این بسته طلایی و مقایسه این بسته با سایر نمونه‌های موجود در اینترنت و آگاهی از جامعیت و برتری آن به نسبت تمامی نمونه‌های مشابه، می‌توانید از لینک‌های موجود در انتهای توضیحات استفاده نمایید.

مجموعه مجلات:اگر شما نیز از جمله علاقمندان به مجلات محبوب و فوق‌العاده جذاب معماری می‌باشید، اکنون بی هیچ دردسری قادر خواهید بود گلچینی از بهترین‌ و جدیدترین ژورنال‌ها را در اختیار داشته باشید. مجلات ارائه داده شده در این بسته، گلچینی از بهترین‌ها می‌باشند که ایده‌های بسیار نو و جدیدی را به معماران القا می‌نمایند.
مجلات موجود در این بسته شگفت‌انگیز این امکان را به شما دوستداران هنر و زیبایی خواهد داد تا منازل، محل زندگی و کار خود را به محیطی زیبا همراه با راحتی تبدیل کنید و با داشتن تصاویر دکوراسیون شیک و به‌روز، در طراحی‌های داخلی خود از ایده‌های نابی نیز برخورار شده و از آنها استفاده نمایید.
عناوین مجلات موجود در این مجموعه به اجمال شامل موارد زیر می‌باشند.

Architectural Record
ElleDecor
EcoHome
Architect
furniture world
IKEA
The Ideal Home
25 Beautiful Homes
Home Design
Canadian Architect
Interior Design
Design
Natural Home
Interiors
Spaces
FX, Fringe Benefits

این مجلات با توجه به سطح محبوبیت و استقبال صورت گرفته از آنها انتخاب شده‌ و چندین شماره از هر کدام از عناوین فوق در این بسته گنجانده شده است. برای دریافت لیست کامل مجلات و شمارگان آنها می‌توانید از لینک دانلود لیست مجلات استفاده نمایید.

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

برای آشنایی هرچه بیشتر با این مجموعه و اطلاع از محتوای بسته خریداری شده شما قادر خواهید بود لیست کتاب‌ها را از لینک‌‌ زیر دانلود نموده و محتوای این بسته را پیش از اقدام به خرید با نیازمندی‌های خود بسنجید.
دانلود لیست کتاب‌هادانلود لیست کتاب‌ها

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:




دیدگاه ها ۶ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است.
  1. سلام

    ببخشید این کتب و مجله های معماری به زبان انگلیسی و لاتینه یا فارسی؟؟

    1. سلام
      تمامی کتاب‌ها و مجلات این سایت به زبان لاتین می‌باشند.

  2. خوب بود جهت راهنمایی زنگ بزن

  3. این هم شماره09388906738

  4. خیلی خوبه حیف که پولش را ندارم!!!!!!!!!

  5. سلام
    به قول علی کتابا خوبه ولی حیف پولش نیست

ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.