مجموعه آموزشی لغات انگلیسی

دسته: انگلیسی، زبانهای خارجی، فروشگاه، مجموعه‌های زبان‌های خارجی

امروز با یک بسته آموزش زبان انگلیسی که شامل شش کتاب صوتی فوق‌العاده برای آموزش و حفظ لغات انگلیسی به‌صورت بسیار ساده و اثربخش می‌باشد، در خدمت شما عزیزان هستیم. مجموعه “4000 Essential English Words” یکی از بهترین گزینه‌های آموزش لغات زبان انگلیسی بوده و تاکنون مورد استقبال گسترده‌ای قرار گرفته است.
این بسته شامل 6 کتاب صوتی در سطوح سلسله‌مراتبی می‌باشد که شما را با رایج‌ترین کلمات زبان انگلیسی و پرکاربردترین لغات آشنا می‌سازد. با استفاده از این مجموعه دیگر هیچگونه نگرانی برای حفظ لغات زبان وجود نداشته و شما قادر خواهید بود به راحتی این لغات پرکاربرد را به حافظه بلندمدت خود سپرده و در موقعیت‌های مختلف با تسلط بسیار بالایی از آنها استفاده نمایید.

معرفی محصول:

مربیان و زبان‌آموزان همگی به این باور رسیده‌اند که حفظ لغات زبان انگلیسی با روش‌های قدیمی کاری وقت‌گیر و کسل‌کننده بوده و حتی پس از صرف زمان بسیار طولانی نتیجه‌ای مطلوب نخواهد داد. گذشته از این معمولا این لغات بسیار فرار بوده و سریعا از ذهن پاک می‌شوند. این مساله باعث می‌شود تا شما نتوانید در هنگام مکالمه لغات صحیح و مناسب را به یاد آورده و در نتیجه مهارت پایینی در مکالمه زبان و یا ترجمه مطالب داشته باشید.
امروزه روش‌های نوینی برای حفظ لغات زبان انگلیسی و ثبت آنها در حافظه بلند‌مدت با صرف زمان بسیار کمتر و نتیجه‌بخشی بسیار بیشتر به وجود آمده است. یکی از این روش‌ها استفاده از کتاب‌های صوتی است که از طریق حافظه شنیداری کلمات را در ذهن شما ثبت می‌نمایند.
بسیاری از افراد چیزهایی را که شنیده‌اند راحت‌تر از چیزهایی که خوانده‌اند به خاطر می‌آورند. این افراد حافظه شنیداری قوی‌تری داشته و بایستی از روش‌های صوتی در یادگیری و حفظ مطالب استفاده نمایند. اگر شما نیز از جمله این افراد هستید ما استفاده از کتاب صوتی “4000 Essential English Words” را به شما توصیه می‌کنیم.
این کتاب صوتی شامل 6 جلد متفاوت با سطوح 1 تا 6 بوده و بیش از نود و پنج درصد کلمات مورد نیاز شما را برای مکالمات مختلف در شرایط متفاوت ارائه داده و به‌طور کامل تشریح می‌کند.

کتاب‌های صوتی فوق با تکرار مطالب و استفاده از طنین‌های به‌یادماندنی فرایند حفظ را ساده‌تر می‌نمایند. لغاتی که در این کتاب‌ها گنجانده شده است بر اساس نظرات کارشناسی و با بررسی‌های گوناگون انتخاب شده و جزو پراستفاده‌ترین کلمات زبان انگلیسی می‌باشند که درصد بالایی از مکالمات را پوشش می‌دهند.
کتاب‌های صوتی “4000 Essential English Words” همانند یک فرهنگ لغت عمل کرده و شامل تلفظ صحیح کلمات به علاوه توضیح مرتبط با آن کلمه و همچنین تمریناتی برای درک عمیق و اصولی می‌باشند. هرکدام از این 6 کتاب صوتی دارای 60 فایل صوتی با فرمت 3mp می‌باشند که در هریک از آنها به‌طور متوسط 20 کلمه توضیح داده شده و تمرین شده است. این مساله به این معنی است که شما با استفاده از یک مجموعه آموزشی با بیش از 7200 کلمه متفاوت و ضروری زبان انگلیسی آشنا خواهید شد.
حفظ این مجموعه عظیم از کلمات کاربردی به شما کمک خواهد نمود تا قادر باشید با تسلط بالایی به مکالمات انگلیسی پرداخته و ضمن مکالمه تمامی کلمات مورد نیاز خود را به آسانی به یاد بیاورید.
در این کتاب‌های صوتی نه‌تنها مهمترین و پراستفاده‌ترین کلمات معرفی می‌شوند بلکه شیوه استفاده از این کلمات در جملات نیز آموزش داده ‌می‌شود. در انتهای هر درس داستانی وجود دارد که با استفاده از کلمات آن درس ساخته شده و نقش بالایی در حفظ کلمات و درک چگونگی استفاده از آنها در مکالمات واقعی دارد.
محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

جلدهای 1 تا 6 کتاب صوتی “4000 Essential English Words” با فرمت 3mp
بسته بندی زیبا و شکیل

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.



دیدگاه ها ۶ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است.
  1. آیا ترجمه لغات و توضیحات به صورت فارسی است؟

    1. خیر به زبان اصلی هستند.

  2. ‌آیا دی وی دی ها شامل فایل متن و نوشته کتاب ها هم هست یا فقط فایل های صوتی را شامل می شود؟

    1. بله این مجموعه شامل فایل متنی کتاب‌ها با فرمت PDF می‌باشد.

  3. salam khetmat shoma
    mayel be khaRIDARI IN MAJMOOEH HASTAM
    lotfan baray kharid naghdi rahnemaee namaeed.
    ba tashakor

  4. سلام می تونید برای من فروشگاهی که با 10 در صد تخفیف هست را معرفی کنید همجنین امکان دارد نمونه ای از فایل را به ایمیل من بفرستید ممنون میشم برایم میل کنید.

ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.