مجموعه آموزشی زبان فرانسه EuroTalk more French

دسته: زبانهای خارجی، فرانسه، فروشگاه، مجموعه‌های زبان‌های خارجی

نرم‌افزار آموزش زبان فرانسه EuroTalk more French ازجمله مجموعه‌های محبوب آموزش زبان فرانسه در میان تمامی کسانی است که به این زبان علاقمندند و یا قصد یادگیری آن را دارند.
این مجموعه آموزشی شما را با تمامی اصطلاحات مورد نیاز برای مکالمه زبان فرانسه آشنا ساخته و همچنین ساختارهای دستور زبانی را به شما آموزش خواهد داد. در این مجموعه پس از آموزش حروف و کلمات زبان فرانسه، عبارات متفاوت در شرایط مختلف اجتماعی و موقعیت‌های مختلف آموزش داده شده است.

معرفی محصول:

پس از زبان انگلیسی یکی از محبوبترین زبان‌های کاربردی جهان زبان فرانسه می‌باشد که مورد توجه بسیاری از افرادی که قصد سفر به اروپا و کانادا را دارند می‌باشد. در برخی مناطق کانادا زبان فرانسوی زبان رسمی بوده و برای کسانی که قصد مهاجرت به آنجا را دارند آشنا بودن با این زبان امتیاز ویژه‌ای خواهد بود.
یادگیری زبان فرانسوی کمی دشوار بوده و نیاز به یک برنامه آموزشی کامل و مفید دارد. مجموعه‌های آموزشی زبان Eurotalk در تمامی جهان طرفداران زیادی داشته و محبوب زبان‌آموزان و مربیان زبان‌های خارجی می‌باشند. یکی از مجموعه‌های پرطرفدار این کمپانی، آموزش زبان فرانسه می‌باشد که در یک دی وی دی به شما عزیزان ارائه خواهیم نمود.
این برنامه آموزشی به شما عبارات اساسی زبان فرانسه را به همراه دستور زبان و ساختارهایی که می‌توانند در موقعیت‌های گوناگونی به‌کار روند را ارائه داده است. علاوه‌براین این برنامه یکی از مهم‌ترین چالش‌های آموزش زبان‌های خارجی را رفع نموده است. این چالش بزرگ اعتماد به نفس زبان آموز می‌باشد.

در این مجموعه آموزشی به زبان‌آموزان اجازه داده می‌شود تا لهجه خود را با لهجه واقعی فرانسوی زبان‌ها مقایسه نموده و به اصلاح آن بپردازند. اگر شما در زمینه زبان فرانسوی بسیار مبتدی باشید این مجموعه با آموزش حروف زبان فرانسه و آموزش‌های گام‌به‌گام بعدی شما را به‌طور کامل با زبان فرانسه آشنا و در این زمینه حرفه‌ای خواهد نمود و اگر شما از قبل آشنایی اندکی با این زبان دارید این مجموعه به شما کمک می‌کند تا به راحتی صحبت نموده و به این زبان به‌طور کامل مسلط شوید.
با استفاده از این بسته آموزشی شما نه تنها با گنجینه واژگان فرانسوی و پرکاربردترین لغات این زبان آشنا می‌شوید بلکه با شیوه ساخت جملات و کنار هم قرار دادن آنها و به‌طور کلی با گرامر زبان فرانسه نیز آشنا خواهید شد. موضوعات پوشش داده شده شامل تمامی موقعیت‌های اجتماعی از سلام و احوالپرسی‌های اولیه تا تماس‌های تلفنی، مکان‌های تفریحی، موقعیت‌های کاری و اداری، و حتی لغات مرتبط با تکنولوژی‌های جدید نیز می‌باشد.
این مجموعه شما را با آموزش‌های تصویری و صوتی خود همراه ساخته و به مهارت‌های ویژه مکالمه و فهم زبان فرانسه در موقعیت‌های جهان واقعی خواهد رسانید.
محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

نرم‌افزار آموزش زبان فرانسه EuroTalk more French
بسته‌بندی شکیل و زیبا

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.



دیدگاه ها ۱ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است.
  1. بازم مرسی

ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.