آرشیو یکصد ساله نقشه‌های موسسه نشنال جئوگرافیک

دسته: تاریخ، جغرافی، جهانگردی و گردشگری، فروشگاه، مجموعه‌های علم و فناوری، مجموعه‌های عمومی

نشنال جئوگرافیک یا انجمن جغرافیای ملی، نام سازمانی غیردولتی است که در 27 ژوئن سال ۱۸۸۸ میلادی توسط 33 دانشمند و جهانگرد علاقه‌مند به افزایش و توسعه علم جغرافیا در ایالات متحده آمریکا تاسیس شد و در حال حاضر از بزرگ‌ترین سازمان‌های غیردولتی مردم‌نهاد در جهان است که هدفش را بر معرفی و حفاظت از آثار طبیعی، باستان‌شناسی، زیست‌شناسی و علوم جغرافیایی بنا کرده است. ایده استفاده از عکس در کنار مقالات که توسط “الکساندر گراهام بل” مخترع تلفن و از مدیران و سردبیران اولیه این موسسه ارائه شد از دلایل اصلی محبوبیت و موفقیت این مجله در سرتاسر جهان به شمار می‌رود. این موسسه یکی از پیشتازان و تهیه‌کنندگان مطمئن‌ترین و دقیقترین نقشه‌ها و منابع با کیفیت آموزش علم جغرافیا در سرتاسر جهان محسوب می‌شود.
گروه بر بالهای کتاب در ارائه مجموعه علمی دیگری آرشیو یکصد ساله‌ی نقشه‌های این موسسه را که حاوی اطلاعات بسیار مفیدی از تقسیم‌بندی‌ها و ویژگی‌های طبیعی، فیزیکی، باستان‌شناسی و تاریخی قاره‌ها، مناطق و کشورهای مختلف می‌باشد را گرد‌آوری کرده است. به انضمام این مجموعه تعدادی از بهترین کتابهای اطلس جغرافیایی از ناشران مختلف و معتبر دنیا نیز ارائه شده است.

معرفی محصول:

اولین رئیس نشنال جئوگرافیک هابارد گرین گاردینر بود و پس از وی «الکساندر گراهام بل» به این مقام نائل شد. پس از بل، گیلبرت گراونر اولین سردبیر مجله نشنال جئوگرافیک شد و از آن زمان تاکنون اعضاء خانواده گراونر نقش مهمی را در اداره این مجله به عهده داشته‌اند. بل و گراونر، دو ایده موفقیت آمیز را در نشریه پایه گذاری کردند. ایده حق عضویت اعضاء انجمن و دوم استفاده از عکس‌ در کنار مقالات و گزارش‌ها برای بازگویی هر چه بهتر مقالات. از آن پس مؤسسه نشنال جئوگرافیک مسیر ترقی را در پیش گرفت تا جایی که اینک از اعتباری جهانی در دانش جغرافیا برخوردار است. آقای جان ام.فاهی (John M. Fahey) رئیس نشنال جئوگرافیک درباره هدف این موسسه می‌گوید: “هدف ما تشویق مردم برای علاقه‌مند کردن آنان جهت توجه و مواظبت از سیاره‌شان است.”
با مشاهده نقشه‌های موجود در این مجموعه می‌توان به سادگی بسیاری از اطلاعات گیتاشناسی مناطق، قاره‌ها و کشورهای مختلف را کسب کرد. فایل‌های تصویری نقشه‌ها به قدری وسیع و واضح می‌باشند که امکان مشاهده جزئیات نیز میسر می‌باشد. به همین خاطر امکان چاپ نقشه‌ها نیز فراهم هست.

محتویات این مجموعه بی‌نظیر به اجمال عبارتند از:

536 نقشه جغرافیایی با فرمت JPG و کیفیت بالا و ابعاد بسیار بزرگ از آرشیو یکصد ساله موسسه نشنال جئوگرافیک
تعدادی از بهترین کتابهای اطلس جهان
تصاویر جلد تمامی کتاب‌ها
نرم‌افزارهای Acrobat Reader، WinDJView و Stanza برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:


دیدگاه ها ۳ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است.
  1. با سلام آیا متن فارسی کتابهای گیتا شناسی آرشیو یکصد ساله نقشه‌های موسسه نشنال جئوگرافیک نیزدر مجموعه وجود دارد که پس از خرید مورد استفاده قرار گیرد

    1. سلام
      تمامی کتاب‌ها و نقشه‌های این مجموعه به زبان اصلی هستند.

  2. سلام خسته نباشید، نقشه های جغرافیایی که گفتین با ابعاد بسیار بزرگ، میشه دقیقا رزولوشنشون رو بگین چند هست و این که از چه قسمت های دنیا هست و چه نوعی هست، منظورم اینه که چه نوع جغرافیایی؟ طبیعی، سیاسی، انسانی …

ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.