مجموعه کامل کتابهای جهانگردی و گردشگری

دسته: تاریخ، جغرافی، جهانگردی و گردشگری، فروشگاه، مجموعه‌های عمومی

گردشگری، سیاحت یا توریسم، آن دسته از مسافرتهای تفریحی نامیده می‌شوند که بواسطه آنها افراد از محیط کار و زندگی خود خارج شده و اغلب با توجه به علاقه مندی به آب و هوا، فرهنگ و یا طبیعت مقصد خود به سفر می‌پردازند. واژه گردشگر از زمانی پدید آمد که افراد طبقه متوسط جامعه با توجه به توانایی مالی بهتر و طول عمر بیشتر توانستند به سفرهای توریستی بپردازند. در این بین حتی افراد با شرایط مالی بهتر، به مناطق دوردست سفر می‌کنند تا ضمن بازدید از شاهکارهای هنری و آموختن زبان‌های جدید، با فرهنگ و غذاهای مردم مناطق مختلف جهان نیز آشنا شوند. به همین دلیل امروزه جهانگردی و گردشگری یک صنعت بسیار مهم در تمامی جهان محسوب می‌شود.
گروه بر بالهای کتاب به منظور آَشنایی کامل جهانگردان، گردشگران و علاقه مندان با مناطق و شهرهای معروف و پرجاذبه گردشگری جهان و برنامه ریزی دقیق و مناسب برای این‌گونه سفرها، مجموعه‌ای بسیار کامل و شامل بیش از 700 کتاب بی‌نظیر از بهترین و معتبرترین منابع این رشته و منتشر شده از بهترین ناشران صنعت توریسم را گردآوری کرده و تقدیم علاقه مندان خواهد نمود.

معرفی محصول:

گردشگری انواع مختلفی دارد. گردشگری تفریحی به عنوان رایج‌ترین نوع گردشگری، گردشگری ورزشی به منظور بازدید از مسابقات ورزشی، گردشگری تجاری و مسافرت تحصیلی متداول‌ترین انواع مسافرت و گردشگری محسوب می‌شوند که امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و افزایش سرعت و رفاه بیشتر وسایل حمل و نقل، گردشگران می‌توانند به آسانی و در زمان کمتری به مقصد خود برسند. از طرفی با توجه به کاهش هزینه‌ها بواسطه شکل‌گیری تورها و سفرهای سازمان یافته و برنامه ریزی شده و رقابت بین المللی در کسب سهم بیشتری از منافع این صنعت، شناخت سفر، انتخاب مقصد و برنامه ریزی مناسب و هدفمند جهت بازده بالاتر از اهمیت فراوانی برخوردار است.
در این مجموعه و و به منظور افزایش این شناخت کتاب‌ها و منابع بسیار مناسبی قرار گرفته است که با توجه به اطلاعات، تصاویر و نقشه‌های با کیفیت فراوان موجود در آنها به گردشگران علاقه مند، در انتخاب مقصد و آشنایی با آن کمک شایانی خواهد نمود. برخی از کتاب‌ها و منابع موجود در این مجموعه در فرمتهای EPUB و MOBI نیز موجود می‌باشند. این فرمتها جهت استفاده از این کتابها بر روی کتابخوان‌های الکترونیکی و نیز تلفن‌های همراه طراحی شده‌اند که در سهولت به همراه داشتن آنها حتی در هنگام سفر و بر روی تجهیزات قابل حمل و سیار کمک فراوانی خواهند نمود.
عناوین کتاب‌های موجود در این مجموعه در موضوعات آشنایی جامع با کشورها، آشنایی با شهرهای توریستی و زیبا، سفر به طبیعت از جمله جزایر زیبا و کوهستانها، آشنایی و انتخاب وسایل حمل و نقل مناسب و تفریحی مانند کشتی‌های مسافرتی و بررسی صنعت توریسم طبقه بندی می‌شوند.
محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

بیش از 700 کتاب بی‌نظیر از بهترین و معتبرترین منابع جهانگردی و گردشگری
تصاویر جلد تمامی کتاب‌ها و مجلات
نرم‌افزارهای Acrobat Reader، WinDJView و Stanza برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

برای آشنایی هرچه بیشتر با این مجموعه و اطلاع از محتوای بسته خریداری شده شما قادر خواهید بود لیست کتاب‌ها را از لینک‌‌ زیر دانلود نموده و محتوای این بسته را پیش از اقدام به خرید با نیازمندی‌های خود بسنجید.
دانلود لیست کتاب‌هادانلود لیست کتاب‌ها

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:




دیدگاه ها ۲ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است.
  1. سلام
    می خواستم درخواست کنم اگر می تو نستید کتابهای موجود در بسته ها را با زبا فارسی
    قرار بدید خیلی خوب می شد

  2. سلام…
    تشکر بابت سایت خوبتان… مستدام باشید.

ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.