مجموعه پنجم هنر معماری؛ دکوراسیون داخلی خانه 1

دسته: فروشگاه، مجموعه‌های دکوراسیون، مهندسی معماری

همه انسان‌ها در اعماق درون خود خواستار آرامشند. این امر، برای هر فرد، اگر نه در هیچ جای دیگر، حداقل در خانه باید محقق شود. در خانه است که می‌توان انرژی‌های از دست‌رفته طی روز را جایگزین کرد. دور هم جمع شدن اعضای خانواده، در فضایی دلپذیر و پرنشاط و البته به دور از مشغله‌های زیاد و خستگی‌های روزانه در بیرون، به انسان‌ها کمک می‌کند تا برای روز کاری جدید آماده شوند. به همین دلیل فضای داخلی خانه می‌تواند منبع تمام‌نشدنی نشاط، آرامش و افزایش بهره‌وری انسان‌ها باشد و این در حقیقت اساس و هدف طراحی دکوراسیون است.
طراحی دکوراسیون و فضای داخلی در محیط خانه اصول و جزئیات بسیار ظریفی دارد که توجه به آنها تاثیر و نتایج بسیار بزرگی به همراه دارد. در حقیقت در بسیاری از موارد طراحی دکوراسیون خانه به معنی تعویض همه چیز و خرید وسایل تزئینی جدید نیست، بلکه استفاده مناسب و چیدمان صحیح وسایل و تزئینات موجود بر اساس ذوق و سلیقه و البته رعایت نکات و ظرافت‌ها، تاثیر مستقیمی بر زیبایی و آرامش محیط و در نتیجه سلامت روح و جسم افراد دارد. توجه به نکات و مسائلی مثل چیدمان درست و مناسب وسایلی مانند مبلمان، تابلوها، گلدان‌ها، وسایل تزئینی؛ اهمیت نور و نورپردازی و انتخاب و مدیریت مناسب رنگ در مکان‌های متفاوت شاید گوشه کوچکی از این نکات باشند.
گروه بر بالهای کتاب مجموعه‌ای بسیار غنی و ارزشمند از بهترین مجلات موجود طراحی دکوراسیون با تمرکز بر طراحی فضای داخلی منزل را گردآوری کرده است و تقدیم همه علاقه‌مندان این عرصه هنری خواهد نمود.

معرفی محصول:

تا چندی پیش، طراحی منازل در میان خانواده‌های ایرانی جایگاه شناخته شده‌ای نداشت و اکثر مردم بدون توجه به فرم و اندازه خانه اقدام به خرید وسایل و اثاثیه گران قیمت و نامتجانس می‌کردند که با استفاده از آنها در منزل فضای مطلوبی ایجاد نمی‌شد. اما امروزه این مسأله تا حدودی مورد توجه مردم قرار گرفته است چون متوجه شده‌اند که تنها استفاده از وسایل لوکس و گران ولی بی‌ارتباط با یکدیگر و محیط خانه، نه تنها موجب زیبایی خانه نمی‌شود بلکه ممکن است فضای خانه را کوچک‌تر یا شلوغ جلوه دهد. از این رو بیشتر به اهمیت طراحی و دکوراسیون داخلی پی برده‌اند و به طراحی محیط مناسب برای منازل‌شان کمک می‌کنند. همچنین امروزه‌ به‌ دنبال‌ افزایش‌ دائم‌ جمعیت‌ و تراکم‌ بافت‌ شهری‌، کوچک ‌شدن‌ الگوی‌ محل‌ سکونت‌ امری‌ ناگزیر است. به همین دلیل به‌واسطه طراحی دکوراسیون مناسب، کاهش نیاز به فضاهای بزرگ و از سوی‌ دیگر دستیابی‌ به‌ رفاه‌ و کیفیت‌ مطلوب‌ محیط‌ زندگی، در انواع خانه‌ها امکان‌ پذیر است.
محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

بیش از 160 شماره از بهترین و معروف‌ترین مجلات فعال در زمینه دکوراسیون داخلی خانه و سبک زندگی
تصاویر جلد تمامی مجلات
نرم‌افزارهای Acrobat Reader، WinDJView و mobireader برای نمایش فایل‌ها
بسته بندی زیبا و شکیل

مجموعه مجلات:

این مجموعه شامل بیش از 160 شماره از بهترین و معروف‌ترین مجلات فعال در زمینه دکوراسیون داخلی خانه و سبک زندگی می‌باشد و با پوشش دامنه بسیار وسیعی از نکات، الگوها و آموزش‌های این عرصه هنر معماری از قبیل انتخاب انواع عناصر دکوراسیون مانند مبلمان، فرش، پرده، کمد، میز و صندلی، تابلو، لوستر، گلدان و دیگر وسایل و چیدمان مناسب آنها در انواع بخش‌های خانه مانند آشپزخانه، اتاق خواب، نشیمن، پذیرایی، کتابخانه، راهروها، شومینه، حمام و سایر بخش‌ها و نیز مباحث و آموزش‌های بسیار مهمی مانند نورپردازی و مدیریت رنگ در محیط خانه می‌باشد.
برخی از عناوین مجلات موجود در این مجموعه که همگی از بهترین و معروف‌ترین مجلات منتشر شده در این زمینه می‌باشند عبارتند از:

25 Beautiful Homes
At Home Tennessee
Colorado Homes & Lifestyles
Country’s Best Log Homes
Custom Home
Design New England
Detroit Home
Good Homes
Home Lighting & Accessories
House and Leisure
Houston House and Home
London Homes and Property
Luxury Home Design
Metropolitan Home
New England Home
Outdoor Rooms

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه: