مجموعه اول هنر آشپزی؛ نان و شیرینی

دسته: آشپزی، فروشگاه، مجموعه‌های عمومی

کیک‌ها و شیرینی‌ها همواره به عنوان نوعی از دسر نقش مهمی در مراسم مختلف و به‌ویژه جشن‌ها و میهمانی‌ها دارند به‌طوریکه در بعضی از این مهمانی‌ها مثل جشن تولد و جشن ازدواج یکی از نقش‌های اصلی و شاد را دارا می‌باشند. آرد به عنوان ماده اصلی شیرینی‌ها و کیک‌ها و همچنین انواع نان به عنوان ماده اصلی تشکلی دهنده‌ی این نوع اغذیه محسوب می‌شود و به همین خاطر این نوع غذاهای پخته، ارزش و اهمیت غذایی خاصی را دارا بوده و بخش ویژه‌ای از هنر آشپزی را شامل می‌شوند. به واسطه همین اهمیت کسب مهارت‌ها و آموزش طرز تهیه و پخت این دسته از مواد غذایی و انواع مختلف آنها و همچنین تزئین و زیباسازی آنها برای مصارف و میهمانی‌های مختلف همیشه مورد توجه بانوان هنرمند ایرانی بوده است.
گروه بر بالهای کتاب در اولین بخش از مجموعه کتابهای بی‌نظیر هنر آشپزی، مجموعه‌ای از کتاب‌های آموزشی تهیه، پخت و تزئین انواع نان، شیرینی و کیک که شامل زیرمجموعه‌ی وسیعی از دیگر غذاهای مرتبط از جمله کاپ کیک‌ها، کیک‌های پنیری، کیک‌ها و کلوچه‌های میوه‌ای و شکلاتی، دسرها، بستنی‌ها، شکلات‌ها، بیسکوئیت‌ها، انواع نان و پخت آنها و بسیاری موارد دیگر می‌باشد را گردآوری کرده و به همه علاقه مندان هنر آشپزی تقدیم می‌نماید.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

بیش از 300 کتاب بی‌نظیر هنر آشپزی با موضوع تهیه، پخت و تزیین انواع نان، شیرینی و کیک
تصاویر جلد تمامی کتاب‌ها
نرم‌افزارهای Acrobat Reader، WinDJView و mobireader برای نمایش فایل‌ها
بسته بندی زیبا و شکیل

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:



دیدگاه ها ۲ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است.
  1. سلام با تشکر از زحمات شما چه قدر کتابهاتون به زبان انگلیسی است

    حداقل قبل از دانلود بنویسید ترجمه شده یا نه؟

    بازم ممنون ممنون

  2. با تشکر از کتب بی نظیرتون

  3. میشه مجموعه مجلات وکتابهای کامل شیرینی پزی وکیک وبگذارید.مرسی

ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.