مجموعه آموزش زبان انگلیسی Oxford New English File

دسته: انگلیسی، زبانهای خارجی، فروشگاه، مجموعه‌های زبان‌های خارجی

New English File یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های آموزش زبان انگلیسی در سراسر جهان می‌باشد که توسط دانشگاه آکسفورد (Oxford University Press) تهیه و منتشر گردیده و همانند دیگر مجموعه‌های آموزشی زبان انگلیسی تهیه شده این دانشگاه بسیار معتبر می‌باشد. این مجموعه در 6 سطح مختلف و برای 6 گروه منتشر شده و در واقع افراد مختلف در سطوح مختلف از زبان‌آموزان بسیار مبتدی گرفته تا افراد حرفه‌ای مانند اساتید و مترجمان زبان انگلیسی می‌توانند از سطوح مختلف این مجموعه استفاده نمایند.
دانشگاه آکسفورد از سال 2004 اقدام به انتشار اولین سطح این مجموعه نمود و از آن زمان هر ساله سطح جدیدی از این مجموعه را منتشر می‌کند که جدیدترین سطح آن مربوط به سال 2011 می‌باشد. سطوح مختلف این مجموعه به ترتیب شامل Beginner, Elementary, Pre-intermediate, Intermediate, Upper-intermediate, Advanced می باشد که در هر کدام از آنها فیلم آموزش زبان انگلیسی، کتاب تمرین، کتاب کار، کتاب تست و ارزیابی، کتاب نکات کلیدی، کتاب آزمون، کتاب دانشجویان، کتاب اساتید، کتاب منابع تکمیلی، فایل‌های صوتی مرتبط با هر کدام از کتاب‌ها، نرم‌افزار چندرسانه‌ای آموزش زبان انگلیسی و … قرار دارد.
سازندگان این مجموعه در رابطه با آن می‌گویند که نکات و روش‌های آموزش زبان انگلیسی با کمک این مجموعه 100% جدید است و کاربر توسط این مجموعه با تمام اصول و قوائد زبان انگلیسی مانند گرامر، تلفظ، مکالمه و … به خوبی آشنا می‌شود و پس از مدتی می‌تواند بر زبان انگلیسی تسلط کامل پیدا کند. این مجموعه یک منبع عظیم برای کسانی که قصد دارند زبان انگلیسی را از پایه شروع کنند و همچنین کسانی که قصد دارند بر سطح دانش زبان انگلیسی خود بیفزایند، می‌باشد.
این بسته آموزشی زبان انگلیسی شامل هر 6 سطح این مجموعه عظیم می‌باشد که بصورت کامل و همراه با تمامی فیلم‌ها، فایل‌های صوتی و کتاب‌های الکترونیکی ارائه شده و تقدیم همه علاقه‌مندان و زبان‌آموزان خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

بسته آموزشی زبان انگلیسی Oxford New English File شامل هر 6 سطح به‌صورت کامل و همراه با تمامی فیلم‌ها، فایل‌های صوتی و کتاب‌های الکترونیکی
نرم‌افزارهای مورد نیاز برای نمایش فایل‌ها
بسته بندی زیبا و شکیل

تصاویری از برخی قسمت‌های فیلم‌های آموزشی این مجموعه:

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:


دیدگاه ها ۱ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است.
  1. میشه فقط دوسطح اخر خرید؟

ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.