مجموعه کارتونی آموزش زبان انگلیسی برای کودکان؛ Disney Magic English Educational and Fun

دسته: انگلیسی، زبانهای خارجی، فروشگاه، کتاب کودک، مجموعه‌های زبان‌های خارجی

مجموعه کامل آموزشی زبان انگلیسی Disney’s Magic English یکی از برترین و پرفروش‌ترین مجموعه‌های آموزشی زبان انگلیسی مخصوص کودکان می‌باشد که محصولی از کمپانی مطرح Walt Disney، بزرگ‌ترین سازنده فیلم‌ها و شخصیت‌های انیمیشن در دنیاست.
این مجموعه کامل آموزشی که برای تمامی کودکان از سنین 3 سال تا 15 سال قابل استفاده است، زبان انگلیسی را در قالب انیمیشن‌ها و کارتون‌های زیبا و دوست‌داشتنی والت دیزنی و شخصیت‌های مطرح این کارتون‌ها به کودکان آموزش می‌دهد.
یکی از برترین ویژگی‌های این مجموعه ارزشمند آموزشی که تمامی منتقدان آن را تایید و به عنوان امتیاز بسیار مثبت این مجموعه منحصر به فرد آموزشی زبان انگلیسی برای کودکان در نظر گرفته‌اند، ایجاد علاقه و انگیزه فراوان برای یادگیری زبان انگیسی است چرا که کودک و نوجوان به هیچ عنوان هنگام آموزش احساس خستگی نکرده و با کمک تکرار و مشاهده کارتون‌های زیبا و دوست‌‌داشتنی زبان انگلیسی را فرا می‌گیرد.
این بسته آموزشی زبان انگلیسی شامل 32 درس این مجموعه جذاب می‌باشد که به‌صورت کامل تقدیم خواهد شد.

ویژگی‌های مجموعه آموزشی زبان مخصوص کودکان Disney Magic English:

متشکل از 32 موضوع درسی از جمله سلام و احوال پرسی، خانواده، دوستان، تبریک، تولدت مبارک، دوستی حیوانات، روز و شب، بازی کردن، اعداد، اعضای بدن، میهمانی، سفر کردن، غذا، جنگل، چهره‌های خندان، رنگ‌ها، حیوانات وحشی، موسیقی، سرزمین پریان و …
آموزش تنها از طریق تماشای ویدئوهای دوست‌داشتنی و موزیکال، گوش فرا دادن به سخنان گوینده و تکرار.
ارائه شیوه مدرن و بسیار دوست‌داشتنی آموزش زبان کودکان به‌طوری‌که فرزندان علاوه بر لذت بردن از تماشای کارتون همزمان زبان انگلیسی را نیز فرا می‌گیرند.
تمرین و پرسش و پاسخ در تمامی دروس هنگام پخش کارتون‌ها از زبان گوینده یا شخصیت‌های کارتون.
عالی برای پخش در محیط موسسات و کلاس‌های آموزشی زبان در سطح کودکان، چرا که محیطی بسیار Communicative و پرسش و پاسخی را با خود به همراه می‌آورد.
تایید شده از سوی موسسات آموزشی مطرح دنیا.
عالی برای رده سنی کودکان از 3 تا 15 سال (حتی والدین نیز همراه با کودکان خود می‌توانند از این مجموعه آموزشی ارزشمند لذت برده و بهره جویند).
این مجموعه برای تمامی کودکان از زمانی که لب به سخن می‌گشایند قابل استفاده است.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

بسته آموزشی زبان انگلیسی شامل 32 درس از مجموعه جذاب Disney’s Magic English
نرم‌افزارهای لازم برای نمایش فایل‌ها
بسته بندی زیبا و شکیل

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.



ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.