مجموعه کتابهای آموزش نرم‌افزارهای طراحی

دسته: طراحی صنعتی، فروشگاه، کامپیوتر، مجموعه‌های کامپیوتر، مجموعه‌های گرافیک و انیمیشن، مجموعه‌های مهندسی عمران، مجموعه‌های مهندسی معماری، مجموعه‌های مهندسی مکانیک، مهندسی، مهندسی عمران، مهندسی مدل، مهندسی معماری، مهندسی مکانیک

امروزه استفاده از نرم‌افزارهای مهندسی در صنایع مختلف گسترش بسیار زیادی پیدا کرده است و کاربرد آنها بخش مهمی از بیشتر رشته‌های صنعتی را در برمی‌گیرد. این نرم‌افزارها با طراحی، تحلیل و شبیه‌سازی فرآیندهای مهندسی، جایگزین روشهای سنتی شده‌اند و از نظر دقت و سرعت در سطح بسیار بالایی می‌باشند. مهندسی مکانیک، مهندسی عمران، مهندسی معماری، مهندسی الکترونیک، طراحی صنعتی و بسیاری رشته‌های دیگر صنایعی هستند که بطور بسیار گسترده از توانمندی این نرم‌افزارها استفاده می‌کنند. به همین دلیل ضرورت آشنایی و کسب مهارت کار با آنها در بسیاری از شاخه‌های صنعتی بسیار با اهمیت و ضروری می‌باشد.
این مجموعه شامل بیش از 100 کتاب آموزشی نرم‌افزارهای تخصصی طراحی و مدلسازی دوبعدی و سه‌بعدی برای رشته‌های مهندسی می‌باشد که همگی از نرم‌افزارهای بسیار معروف و شناخته‌شده شرکتهای معتبر سازنده نرم‌افزارهای طراحی مهندسی بوده و به همه علاقه‌مندان و متخصصان طراحی تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

بیش از 100 کتاب آموزشی نرم‌افزارهای تخصصی طراحی و مدلسازی دوبعدی و سه‌بعدی برای رشته‌های مهندسی
تصاویر جلد تمامی کتاب‌ها
نرم‌افزارهای Acrobat Reader، WinDJView و Stanza برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

کتابهای این مجموعه تحت پوشش بسیاری از نرم‌افزارهای معتبر طراحی از جمله نرم‌افزارهای زیر می‌باشند:

AutoCAD
SolidWorks
AutoCAD Civil 3D
Autodesk Maya
Autodesk Revit Architecture
Autodesk Inventor
Autodesk Revit MEP
Autodesk 3ds Max
ANSYS
CATIA
Revit Architecture
Google SketchUp

برای دریافت لیست کامل کتاب‌ها می‌توانید از لینک دانلود لیست کتابها استفاده نمایید و نیز تصاویر جلد برخی از این کتاب‌های بی‌نظیر را در ذیل لینک خرید پستی مشاهده کنید.

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

برای آشنایی هرچه بیشتر با این مجموعه و اطلاع از محتوای بسته خریداری شده شما قادر خواهید بود لیست کتاب‌ها را از لینک‌‌ زیر دانلود نموده و محتوای این بسته را پیش از اقدام به خرید با نیازمندی‌های خود بسنجید.
دانلود لیست کتاب‌هادانلود لیست کتاب‌ها

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:






ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.