مجموعه آرشیو مجله Popular Mechanics

دسته: رباتیک، فروشگاه، مجموعه‌های مهندسی مکانیک، مجموعه‌های هوانوردی و مهندسی هوافضا، مهندسی مکانیک، مهندسی هوا فضا

Popular Mechanics، یک مجله معتبر علمی می‌باشد که برای افرادی که مشتاق دانستن و به دنبال آگاهی از کارکرد وسایل مختلف در زمینه‌های گوناگون هستند منتشر می‌شود. این مجله نشان می‌دهد که چگونه آخرین پیشرفت‌های صورت‌گرفته در علم و تکنولوژی بر خانه‌‌ها، اتوموبیل‌ها، وسایل الکترونیکی، کامپیوتر و حتی سلامت انسان تاثیر می‌گذارند.
خوانندگان مجله Popular Mechanics در حقیقت ذهن‌های کنجکاوی هستند که نیازمند آگاهی و در آرزوی تحقیق و بررسی برای یادگیری هرچه بیشتر می‌باشند. خوانندگانی که با مطالعه آن، به سمت اکتشاف و بررسی کشیده شده و همراه با کسب دانش، به طور فعال در طیف وسیعی از جذابیت‌ها سهیم می‌شوند. در نتیجه این ویژگی‌ها آنها را به افرادی قابل اعتماد و خبره برای مشورت به دیگران تبدیل می‌کنند.
این مجله، به شکل الهام بخشی ماهیانه میلیون‌ها ذهن کنجکاو را تحت تاثیر قرار داده و آموزش می‌دهد. همچنین با معرفی کشفیات جدید در علم و تکنولوژی به همراه داستان‌های “How-to” در زمینه تکنولوژی‌های دیجیتالی، پیشرفت‌های ماشینی و بهبود امکانات خانگی، خوانندگان را به سمت خود جذب می‌کند.
این نشریه که بصورت ماهنامه در ایالات متحده منتشر می‌شود برای اولین بار در ۱۱ ژانویه سال ۱۹۰۲ منتشر گردید و حتی بعد از 102 سال همچنان به عنوان یک صدای قدرتمند در زمینه مسائل علمی، خودرو، تکنولوژیکی، وسایل خانگی و بیرون از خانه عمل می‌کند.
همچنین در طول 9 سال گذشته بیش از 60 جایزه هنری و طراحی را از آن‌ خود کرده است. این جوایز طیف وسیعی از موضوعات را در بر می‌گیرد که شامل برتری در زمینه طراحی سرمقاله، بهترین کاور سال، بهترین جدول محتوایی و همچنین برتری در عکاسی می‌باشد.
در سال 2008، مجله Popular Mechanics جایزه برتر انجمن ویراستاری مجله در آمریکا را به خاطر برتری در خدمات روزنامه‌نگاری و 3 مجموعه این مجله، که در زمینه نگرانی ملی رشد سریع تخریب محیط زیست منتشر شده بود، کسب کرد.
گروه بر بالهای کتاب با تلاش فراوان آرشیوی شامل بیش از 70 شماره از این مجله که دربردارنده شماره‌های کامل سالهای 2009 تا 2012 آن نیز می‌باشد را گردآوری کرده و به همه علاقه‌مندان و مشتاقان علم و فناوری تقدیم خواهد نمود.

معرفی محصول:
مجله Popular Mechanics شامل بخش‌های مختلفی است که هرکدام موضوعات متنوع و جذابی را بررسی می‌کنند. این بخش‌ها شامل موارد ذیل می‌باشند:
Tech Watch: گزارش‌‌گرها در این بخش، کاوش‌های عمیقی برای پیدا کردن پیشرفت‌های تکنولوژیکی جدید و هیجان‌آور انجام داده‌اند که خوانندگان را با جدیدترین نوآوری‌ها، به‌روز نگه ‌می‌دارند. این کاوش‌ها در زمینه موضوعاتی مانند هوانوردی، نظامی، کامپیوتر، انرژی، محیط زیست، سلامت، رباتیک، فضا و حمل‌و‌نقل می‌باشد.
Upgrade: گزارش‌گرها در این بخش، بزرگترین نمایشگاه‌های تجاری در زمینه پیشرفت‌های مختلف، از ابزارهای جدید مناسب برای خانه و سایت‌های کاری گرفته تا پیشرفته‌ترین گجت‌های دیجیتالی را به بهترین سبک پوشش می‌دهند. و همچنین در این بخش تست‌های مقایسه‌ای و بازبینی‌های ماهیانه مهم و معتبر ارائه می‌شود.
New Cars: در این بخش از مجله Popular Mechanics به خوانندگان یک بازبینی جامع از هیجان‌انگیزترین وسایل نقلیه‌‌ای که در شهر دیترویت و قاره‌های آسیا و اروپا به تازگی طراحی شده‌ و درحال عرضه هستند، ارائه می‌شود.
DIY Auto: این بخش به خوانندگان مکانی را برای تمام سوال‌ها و پاسخ‌های آنها در رابطه با نگهداری و تعمیر خودرو ارائه می‌دهد. در واقع به خوانندگان آموزش می‌دهد که چگونه مشکل خودرو خود را تشخیص دهند و آن را تعمیر کنند. این آموزش به آنها کمک می‌کند تا در سفرهای خود همیشه یک متخصص تعمیرات خودرو به همراه داشته باشند.
DIY Home: این بخش به خوانندگان، ستونی از طرح‌های متنوع و گام‌به‌گام شامل نکته‌ها، توصیه‌ها و بازبینی‌ محصولات کاربردی در جهت بهسازی خانه‌‌ آنها ارائه می‌دهد.
DIY Tech: این بخش به خوانندگان توصیه‌های کاربردی در مورد انواع فناوری‌ها در هر زمینه‌ای، از دوربین‌ها و کامپیوترها گرفته تا HDTV و صدا‌های فراگیر ارائه می‌دهد و همیشه خوانندگان را یک قدم به جلو هدایت می‌کند.
محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیوی شامل بیش از 70 شماره از مجله Popular Mechanics که دربردارنده شماره‌های کامل سالهای 2009 تا 2012 آن نیز می‌باشد
تصاویر جلد تمامی مجلات
نرم‌افزارهای Acrobat Reader، WinDJView و Stanza برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

Popular Mechanics یک منبع ضروری برای افراد امروزی به شمار می‌آید. این مجله به خوانندگان اطلاعات و ابزارهایی ارائه می‌دهد که آنها برای کسب اطمینان و شایستگی لازم برای زندگی در این دنیایی که در سطح بالایی از فناوری قرار دارد، به آنها نیاز دارند. همچنین تبلیغاتی از اتوموبیل‌ها و خرده‌فروش‌ها گرفته تا ابزارهای مورد نیاز برای خانه و باغچه‌ها و هرآنچه که در این میان موجود است را شامل می‌شود.

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:






ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.