دایره‌المعارف تصویری آکورد برای تمام سازندگان کیبورد

دسته: دایره المعارف، موسیقی
دایره‌المعارف تصویری آکورد برای تمام سازندگان کیبورد

کتاب “دایره‌المعارف تصویری آکورد برای تمام سازندگان کیبورد” یک منبع جامع و کاربردی است که حاوی نام آکورد، عکس،‌ نمودارهای کیبود،‌ و نت‌های آکورد برای بیش از هزار آکورد کیبورد می‌باشد.
این کتاب به 12 قسمت تقسیم شده است که هر بخش به یک کلید اختصاص داده شده است. این بخش‌ها به صورت تصادفی سازماندهی شده‌اند.
اولین قسمت شامل آکوردهایی است که از سه یا چهار نت ساخته شده‌اند و می‌توان با یک دست آنها را نواخت. این بخش آکوردهایی مانند ماژور، مینور، آگمنت، دیمینیش و غیره را پوشش می‌دهد. بخش دوم شامل آکوردهایی است که با پنج نت الی بیشتر ساخته شده است و اغلب با دو دست نواخته می‌شوند. این آکوردها شامل آکوردهای گسترش یافته مانند 9، ماژور 13 و غیره می‌باشد.
همچنین شامل یک بخش دررابطه با ساختار آکورد می‌باشد که موضوعاتی همچون فواصل زمانی،‌ تثلیث‌های تغییریافته و املای Enharmonic را پوشش می‌دهد.
سال انتشار: 1996  |  256 صفحه  |  حجم فایل: 100 مگابایت  |  زبان: انگلیسی

The Encyclopedia Of Picture Chords For All Keyboardists
نویسنده
Leonard Vogler
ناشر
Amsco
ISBN10:
0825615038
ISBN13:
9780825615030

 

قیمت: 16000 تومان

خرید کتاب توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود فایل کتاب در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها:  آکورد  کیبورد  

عناوین مرتبط:


(Music Sales America). Guarantees that you will never be at a loss for the right chord! The clearest, most useful chord book for the keyboard ever published. Contains easy-to-read diagrams and clear close-up photographs of over 1000 keyboard chords. Spiral-bound.


دیدگاه ها ۲ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است.
  1. مرسی که باز با کتابای موزیکتون مارو خوشحال میکنید.

    اگه کتاب میکسی در سال 2013 منتشر شد حتما بذارید.من roy izhakiرو از سایتتون دان کردم ولی متاسفانه فایل صوتیش نبود که اونو ازجای دیگه ای گیر اوردم .وتمام کتابای عالیتونو هم قبلا سفارش دادم

  2. ممنون

ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.