مجموعه آرشیو مجله Model Airplane News

دسته: فروشگاه، مجموعه‌های مهندسی مکانیک، مجموعه‌های هوانوردی و مهندسی هوافضا، مهندسی مکانیک، مهندسی هوا فضا

Model Airplane News یک مجله برتر بین‌المللی در زمینه هواپیماهای کنترل از راه دور (RC) به‌شمار می‌آید به‌طوری‌که اکثر علاقه‌مندان و متخصصان این صنعت به این مجله، در ارائه آخرین اطلاعات و جدیدترین بازبینی‌ محصولات، بیشتر از هر نشریه دیگر در زمینه RC اعتماد دارند.
این مجله از سال 1929 در ایالات متحده توسط کمپانی Air Age Media منتشر شد و از آن زمان تاکنون، یک منبع درجه اول و ضروری برای بیش از 200000 خلبان RC به شمار می‌آید.
کمپانی Air Age Media بزرگترین انتشارات چندرسانه‌ای است که در زمینه ارائه اطلاعات مفید برای علاقه‌مندان به هواپیماها، هلیکوپتر‌ها،‌ ماشین‌ها و قایق‌های کنترل از راه دور (RC) فعالیت می‌کند. همچنین این انتشارات دارای مجلات پیشرو دیگری در بازار نیز می‌باشد که در زمینه هوانوردی RC به ارائه اطلاعات مفید می‌پردازند. فعالیت‌های گسترده کمپانی Air Age Media که شامل کتاب، لوح‌های فشرده آموزشی، شبکه‌ای از 12 وب‌سایت و بزرگترین نمایشگاه‌های تجاری کنترل از راه دور (RCX) می‌باشد، بیش از 1 میلیون خواننده در سرتاسر جهان و با تخصص‌های مختلف، از خلبان و راننده گرفته تا یک گردآورنده علاقه‌مند را به سمت خود جذب کرده است.
Model Airplane News از مجلات پیشرو انتشارات Air Age Media، یک اعتبار جهانی درزمینه مدل‌سازی و هوانوردی کنترل از راه دور کسب کرده است. این مجله انواع هواپیماهای RC را پوشش می‌دهد که شامل هواپیماهای RC نیتروژنی، الکتریکی، گازی و هواپیماهای RC داخلی می‌باشد.
این ماهنامه، هواپیماهای کنترل از راه دور را در طیف گسترده‌ای بازبینی می‌کند که از هواپیماهای بسیار کوچک تا هواپیماهای غول‌پیکر را پوشش می‌دهد. همچنین محصولات جدید را بازبینی می‌کند و شامل مقالات “How-to” درباره موضوعات رایج و جدید مانند تکنولوژی مدل‌سازی،‌ طراحی و پروژه‌های ساخت‌وساز در این صنعت می‌باشد.
گروه بر بالهای کتاب با تلاش فراوان آرشیوی شامل بیش از 40 شماره جدید از شماره‌های سال‌های اخیر این مجله را گردآوری کرده و به همه علاقه‌مندان و مشتاقان صنعت هوانوردی تقدیم خواهد نمود.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیوی شامل بیش از 40 شماره جدید از شماره‌های سال‌های اخیر مجله Model Airplane News
تصاویر جلد تمامی مجلات
نرم‌افزارهای Acrobat Reader، WinDJView و Stanza برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:






ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.