مجموعه آرشیو مجله SERVO

دسته: رباتیک، فروشگاه، مجموعه‌های مهندسی برق و مخابرات، مجموعه‌های مهندسی مکانیک، مهندسی برق

SERVO یک ماهنامه معتبر در زمینه ربوتیک به‌شمار می‌آید که توسط انتشارات T&L منتشر می‌شود.
اولین نشریه‌ای که در زمینه ربوتیک توسط انتشارات T&L منتشر گردید، یک مجله ضمیمه با نام Amateur Robotics برای مجله Nuts & Volts بود. بعد از آنکه انتشار دومین ضمیمه در ژوئن سال 2003 با موفقیت و محبوبیت چشم‌گیری روبرو شد، اولین شماره مجله SERVO در نوامبر سال 2003 به عنوان مجله ماهیانه ربوتیک منتشر گردید. مجله SERVO یکی از حامیان اصلی رقابت‌های Tetsujin می‌باشد‌ که در آن تیم‌ها برای طراحی محافظ‌های ربات که قادر به بلند کردن وزنه می‌باشند، با هم به رقابت می‌پردازند.
هر شماره این مجله یک موازنه استادانه از نمونه‌های پروژه محور، مقالاتی که جنبه‌های مفهومی‌تر ربوتیک را پشتیبانی ‌می‌کنند، بازبینی سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای جدید، معرفی رشته‌های گوناگون ربوتیک و “How-to”های مناسب برای بچه‌ها را دربرمی‌گیرد.
همچنین شامل بخش‌های قابل توجهی مانند بخش Ask Mr.Roboto، ستون پرسش و پاسخ Pete Miles و Brain Matrix می‌باشد. علاوه‌براین حاوی یک جدول دوصفحه‌ای است که در آن اجزای مختلف ربات مانند میکروکنترلر‌ها،‌ فرستنده‌ها و گیرنده‌های رادیویی را با هم مقایسه می‌کند و تفاوت آنها را بررسی می‌کند. همچنین به معرفی بخش‌های عالی و مقرون‌به‌صرفه ربوتیک، میکروکنترلر‌های قدرتمند و ابزارهای نرم‌افزاری کدباز جدید می‌پردازد.
این مجله به نسل بعدی متخصصان ربوتیک اختصاص داده شده است و صددرصد مباحث ربات و ربوتیک را پوشش می‌دهد. هر شماره این مجله با مقالات مفید،‌ مصاحبه‌‌ها، آموزش‌ها، پروژه‌های DIY، قطعاتی از منابع معتبر و بسیاری موارد دیگر، الهام‌بخش و آموزش‌دهنده علاقه‌مندان ربوتیک می‌باشد.
ابزارهای تکنیکی ارائه‌شده در مجله SERVO هرآن‌چیزی است که خوانندگان علاقه‌مند با هر سطح مهارت، برای پیشرفت و به‌روز بودن به آنها نیاز دارند. پیشرفت در ربوتیک امری پویاست و دارای اهمیتی برابر با اهمیت کامپیوتر‌ها در دهه‌‌های 80 و 90 می‌باشد.
این مجموعه، آرشیو کامل و شامل 111 شماره منتشرشده بین سالهای 2003 تا 2013 این مجله می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه علاقه‌مندان و متخصصان ربوتیک تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیوی شامل ۱۱۱ شماره منتشرشده بین سالهای ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۳ مجله SERVO
تصاویر جلد تمامی مجلات
نرم‌افزارهای Acrobat Reader، WinDJView و Stanza برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:






دیدگاه ها ۱ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است.
  1. فارسی نیست چه کار کنم

ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.