مجموعه دوم کتابهای مهندسی برق؛ مدارهای الکتریکی و الکترونیکی

دسته: فروشگاه، مجموعه‌های مهندسی برق و مخابرات، مهندسی برق

مدارهای الکتریکی و الکترونیکی از به‌هم پیوستن المان‌های الکتریکی مانند مقاومت، خازن، سلف، لامپ و یا المان‌های الکترونیکی مانند دیود، ترانزیستور و IC یا ترکیبی از آن دو بوجود می‌آیند تا با ایجاد یک مسیر بسته، بستری برای عبور جریان الکتریکی یا شارش فراهم آورند. در نتیجه مدارها می‌توانند گرافی متشکل از رساناها و عناصر نیمه‌هادی و نیم‌رسانا باشند که مسیر عبور جریان بوده و می‌توانند شار الکتریکی یا مغناطیسی را از خود عبور دهند.
در مدارهای الکتریکی رابطه ریاضی بین ولتاژ و جریان این اجزای الکترونیکی مهم می‌باشند و در تحلیل این مدارها کمتر به ساختمان قطعات و جنس تشکیل‌دهنده آن اجزاء توجه می‌شود، در حالیکه در مدارهای الکترونیکی علاوه بر رابطه ریاضی ولتاژ و جریان قطعه، محیط عبور الکترون و بطور کلی جنس و نحوه ساخت اجزا اهمیت بسیاری دارد. مدارها پایه و زیرساختی برای کلیه محصولات و اجزاء صنعت برق و الکترونیک و زیرشاخه‌های آن محسوب می‌شوند و بر حسب دامنه کارکرد و شکل و ابعاد فیزیکی بسیار متنوع می‌باشند.
این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 240 کتاب در زمینه مدارهای الکتریکی و الکترونیکی و در موضوعات اصول و مبانی مدارهای الکتریکی و الکترونیکی، طراحی مدارهای الکتریکی و الکترونیکی، طراحی مدارهای دیجیتال و آنالوگ، مدارهای رادیویی و مایکروویو، تحلیل مدارهای دیجیتال و آنالوگ، طراحی بردهای الکترونیکی، شبیه‌سازی مدارها، طراحی و تحلیل مدارهای میکروالکترونیک، مدارهای سوئیچینگ، مدارهای مخابراتی پرسرعت، مدارهای جریان مستقیم و متناوب، طراحی سیستم‌های دیجیتال، مدارهای ولتاژ بالا، مدارهای ولتاژ پایین، مدارهای خطی، مدارهای آپ‌امپ، مدارهای ترانزیستوری، عیب‌یابی و تست مدار، مدارهای فشرده، هندبوک‌ها، مقالات و بسیاری از موارد مرتبط دیگر می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه مهندسین، دانشجویان و متخصصان برق و الکترونیک تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی نظیری شامل بیش از 240 کتاب در زمینه مدارهای الکتریکی و الکترونیکی
تصاویر جلد تمامی کتابها
نرم‌افزارهای Acrobat Reader، WinDJView و Stanza برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

برای دریافت لیست کامل کتاب‌ها می‌توانید از لینک دانلود لیست کتابها استفاده نمایید و نیز تصاویر جلد برخی از این کتاب‌های بی‌نظیر را در ذیل لینک خرید پستی مشاهده کنید.

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

برای آشنایی هرچه بیشتر با این مجموعه و اطلاع از محتوای بسته خریداری شده شما قادر خواهید بود لیست کتاب‌ها را از لینک‌‌ زیر دانلود نموده و محتوای این بسته را پیش از اقدام به خرید با نیازمندی‌های خود بسنجید.
دانلود لیست کتاب‌هادانلود لیست کتاب‌ها

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:







دیدگاه ها ۴ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است.
  1. کتاب مهندسی برق

  2. سلام ممنون از سایت زیباتون.ولی من دنبال یه کتاب آموزشی الکترونیک همراه با نقشه مدار به صورت رنگی میگردم که توضیحات کامل در مورد خازن ودیوود ومقاومت وغیره داشته باشه وعلت مشکلهای متعدد رو توضیح داده باشه.که بتونم معایب دستگاههایی مثل تلویزیون وگیرندههای دیجیتال رو پیدا کنم و رفع عیب کنم.از شما خیلی خیلی ممنون میشم اگه در این زمینه کمکم کنید.اگر دی وی دی های اموزشی و فایل های پی دی اف هم در این زمینه باشه هم ممنون میشم معرفی کنید.

  3. با عرض خسته نباشید.من فایل (
    سال 2009 | 1392 صفحه | ISBN: 9780073380643 | 70,98 MB |)رو دانلود کردم.پسورد هم میدم ولی فایل باز نمیشه.لطفا” یه راه کار نشونم بدید ممنون میشم

  4. it’s perfect

ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.