مجموعه چهارم کتابهای مهندسی برق؛ مهندسی قدرت

دسته: فروشگاه، مجموعه‌های مهندسی برق و مخابرات، مهندسی برق

مهندسی برق قدرت یکی از زیرشاخههای اصلی مهندسی برق است که با سیستم‌های قدرت به‌ویژه تولید، انتقال، توزیع توان الکتریکی، تبدیل انرژی الکتریکی به شکلهای دیگر انرژی، کنترل و حفاظت از انرژی و تجهیزات الکترومکانیکی سروکار دارد.
نگهداری از تجهیزات تولید توان الکتریکی مانند ترانسفورماتورها، ژنراتورها، موتورهای الکتریکی و تجهیزات الکترونیک قدرت و نیز شناسایی و بررسی دیگر منابع انرژی الکتریکی نیز در حوزه این بخش از مهندسی برق قرار می‌گیرد. همچنین طراحی و نگهداری شبکه‌های الکتریکی به‌منظور اتصال کلیه مولدها و مصرف‌کننده‌های صنعتی و خانگی، در حوزه فعالیت این شاخه از مهندسی برق می‌باشد.
این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 400 کتاب در زمینه مهندسی برق قدرت و در موضوعات مبانی و اصول مهندسی برق قدرت، سیستم‌های قدرت الکتریکی، مهندسی سیستم‌های قدرت، طراحی و تحلیل سیستم‌های قدرت الکتریکی، مهندسی نیروگاه، ذخیره و کنترل انرژی، باطری‌ها، مهندسی ولتاژبالا، کنترل ولتاژ، الکترونیک قدرت، کیفیت توان، مدیریت تولید برق، خطوط انتقال، ارتباطات و کنترل سیستم‌های قدرت، ترانسفورماتورها و ژنراتورها، منابع تغذیه سوئیچینگ، مهندسی شبکه‌های توزیع برق، توزیع بهینه، تحلیل و عملکرد سیستم‌های تولید انرژی الکتریکی، سلول‌های خورشیدی، انرژی‌های تجدید پذیر، انرژی بادی، سیستم‌های فتوولتائیک، رله و حفاظت، مهندسی عایق و فشار قوی، مدارهای ولتاژبالا، کابل‌های برق، سیستم‌های برق صنعتی، نگهداری و آزمایش تجهیزات برق قدرت، ترنسفورمرها، منبع انرژی وسایل نقلیه الکتریکی، موتورهای الکتریکی، تجهیزات کم‌مصرف، کیفیت سیستم‌های قدرت الکتریکی، بهره‌وری انرژی، مدیریت انرژی، اقتصاد انرژی، هندبوک‌ها، مقالات و بسیاری از موارد مرتبط دیگر می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه مهندسین، دانشجویان و متخصصان برق و الکترونیک تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی نظیری شامل بیش از 400 کتاب در زمینه مهندسی برق قدرت
تصاویر جلد تمامی کتابها
نرم‌افزارهای Acrobat Reader، WinDJView و Stanza برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

برای دریافت لیست کامل کتاب‌ها می‌توانید از لینک دانلود لیست کتابها استفاده نمایید و نیز تصاویر جلد برخی از این کتاب‌های بی‌نظیر را در ذیل لینک خرید پستی مشاهده کنید.

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

برای آشنایی هرچه بیشتر با این مجموعه و اطلاع از محتوای بسته خریداری شده شما قادر خواهید بود لیست کتاب‌ها را از لینک‌‌ زیر دانلود نموده و محتوای این بسته را پیش از اقدام به خرید با نیازمندی‌های خود بسنجید.
دانلود لیست کتاب‌هادانلود لیست کتاب‌ها

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:







دیدگاه ها ۲ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است.
  1. سلام
    لیست کتاب هارو هم قرار بدین لطفا

  2. با سلام احتراما سوالی از گرداورنده این مجموعه دارم که آیا این کتاب ها که قابل خریداری هستند سالم و چک شده اند از طرف شما که در مقصد مشکلی نداشته باشند چون خودم میخوام سه تا از محصولات شما را خریداری کنم از شما ممنون می شم پاسخ بدید

ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.