مجموعه چهارم کتابهای طراحی و نقاشی؛ طبیعت بی‌جان

دسته: طراحی و نقاشی، فروشگاه، مجموعه‌های طراحی و نقاشی

طبیعت بی‌جان در هنر طراحی و نقاشی، به آثاری گفته می‌شود که معمولا اجسام غیرمتحرک را تصویر می‌کند. این اجسام اغلب اشیاء معمولی هستند که می‌توانند طبیعی و یا غیرطبیعی و ساخته دست بشر باشند مانند گل، میوه، کوزه، گلدان، لیوان، کتاب، جواهرات، ساختمان و بسیاری موارد دیگر که در کنار هم چیده شده‌اند.
اهمیت طراحی و نقاشی طبیعت بی‌جان شاید از این منظر باشد که اشیاء و اجسام به عنوان جزئی ساکن از طبیعت و محیط پیرامون زندگی انسانها زیبایی خاص خود را داشته و دارای اهمیت می‌باشند بطوریکه با طراحی و نقاشی آنها می‌توان آنها را از فراموشی دور کرد.
این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 150 کتاب در زمینه طراحی و نقاشی از طبیعت بی‌جان، اشیاء و معماری و در موضوعات طراحی و نقاشی از اشیاء، معماری و ساختمان، اتومبیل، حروف و کاراکتر، طراحی مهندسی، کاور و لوگو، اسکچینگ، تئوری و مدیریت رنگ، پرسپکتیو، تفکر طراحی، طراحی الگو، طراحی و نقاشی دکوری و بسیاری از موارد مرتبط دیگر می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه علاقه‌مندان و متخصصان هنر طراحی و نقاشی تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 150 کتاب در زمینه طراحی و نقاشی از طبیعت بی‌جان، اشیاء و معماری
تصاویر جلد تمامی کتابها
نرم‌افزارهای Acrobat Reader، WinDJView و Stanza برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

برای دریافت لیست کامل کتاب‌ها می‌توانید از لینک دانلود لیست کتابها استفاده نمایید و نیز تصاویر جلد برخی از این کتاب‌های بی‌نظیر را در ذیل لینک خرید پستی مشاهده کنید.

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

برای آشنایی هرچه بیشتر با این مجموعه و اطلاع از محتوای بسته خریداری شده شما قادر خواهید بود لیست کتاب‌ها را از لینک‌‌ زیر دانلود نموده و محتوای این بسته را پیش از اقدام به خرید با نیازمندی‌های خود بسنجید.
دانلود لیست کتاب‌هادانلود لیست کتاب‌ها

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:







ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.