مجموعه هفتم کتابهای طراحی و نقاشی؛ تکنیک‌های طراحی

دسته: طراحی و نقاشی، فروشگاه، مجموعه‌های طراحی و نقاشی

امروزه دستیابی به بهترین طرح‌ها و عملی‌کردن بسیاری از ایده‌های خلاق در هنر طراحی،‌ هنوز از طریق انجام ترسیمات به‌صورت دستی و با استفاده از قلم و سایر ابزارها و به‌ویژه تکنیک‌های طراحی امکان‌پذیر است و در حقیقت توانایی طراحان با استفاده از این مهارت‌ها و نیز ابزار ترسیم، در مقایسه با مدل‌های دیجیتالی و طراحی با استفاده از رایانه، ‌بسیار بیشتر و با کیفیت‌تر می‌باشد.
همچنین با توجه به اهمیت و کاربرد هنر طراحی و ترسیم در بسیاری از دیگر هنرها و علوم و صنایع و نیز برخی زمینه‌های کاربردی معروف مثل طراحی صنعتی و یا هنر معماری، تسلط بر تکنیک‌ها و مهارت‌های آن برای همه طراحان ضروری است.
این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 220 کتاب در زمینه تکنیک‌های طراحی و در موضوعات تکنیک‌ها و مهارت‌های طراحی، تفکر طراحی، اصول و مبانی طراحی و ترسیم، طراحی گرافیک، پرسپکتیو، طراحی با مداد، طراحی لوگو و کاور، نرم‌افزارهای طراحی، تئوری و مدیریت رنگ، طراحی کارتون و انیمیشن، طراحی دکوری، طراحی مد، طراحی بافت و الگو، طراحی صنعتی، اسکچینگ، طراحی اتومبیل، طراحی دیجیتال، طراحی مهندسی، طراحی معماری و بسیاری از موارد مرتبط دیگر می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه علاقه‌مندان و متخصصان هنر طراحی و نقاشی تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 220 کتاب در زمینه تکنیک‌های طراحی
تصاویر جلد تمامی کتابها
نرم‌افزارهای Acrobat Reader، WinDJView و Stanza برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

برای دریافت لیست کامل کتاب‌ها می‌توانید از لینک دانلود لیست کتابها استفاده نمایید و نیز تصاویر جلد برخی از این کتاب‌های بی‌نظیر را در ذیل لینک خرید پستی مشاهده کنید.

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

برای آشنایی هرچه بیشتر با این مجموعه و اطلاع از محتوای بسته خریداری شده شما قادر خواهید بود لیست کتاب‌ها را از لینک‌‌ زیر دانلود نموده و محتوای این بسته را پیش از اقدام به خرید با نیازمندی‌های خود بسنجید.
دانلود لیست کتاب‌هادانلود لیست کتاب‌ها

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:







دیدگاه ها ۱ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است.
  1. سلام و خسته نباشید.
    اگر امکانش باشه که آموزش بصورت تصویری (فیلم) هم قرار بدهید خیلی عالی میشه.با تشکر

ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.