مجموعه دوم کتاب‌های هنر عکاسی؛ دوربین و تجهیزات

دسته: عکاسی، فروشگاه، مجموعه‌های عکاسی

آشنایی با اصول پایه و نحوه کار ابزارها و تجهیزات هر حرفه یا هنر، بخش بسیار مهمی در یادگیری آن هنر محسوب می‌شود. در هنر عکاسی نیز کار با دوربین و سایر تجهیزات و نیز کسب مهارت‌های مختلف در استفاده مناسب از آنها، بخشی اصولی در آموزش و فراگیری این هنر محسوب شده و برای ثبت لحظات و خلق تصاویر زیبا، انتخاب و تهیه دوربین مناسب و آشنایی با نحوه کار آن از اهمیت بالایی برخوردار است.
امروزه دوربین‌های عکاسی و انواع آنها، از جمله ‌‌حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای و یا دیجیتالی و مکانیکی بطور پیوسته و همگام با رشد سریع تکنولوژی در حال تکامل‌اند و قابلیت‌ها و امکانات مختلف محصولات جدید و قدرت بالای ویژگی‌های آنها از قبیل سنسور، وضوح تصاویر، لنز، کیفیت بسیار مناسب فیلم‌برداری، سرعت عمل خوب دوربین و اندازه و ابعاد آنها، همواره باعث شگفتی بوده و همین نکات، ضرورت آشنایی با نحوه کار آنها به منظور استفاده بهینه و کامل از تمامی قابلیت‌هایشان را نشان می‌دهد.
این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 140 کتاب در زمینه هنر عکاسی و در موضوعات آشنایی با دوربین و تجهیزات عکاسی، مدلهای مختلف دوربین‌های سازندگان بزرگ، لنز، تجهیزات جانبی، تجهیزات نورپردازی و استودیو، نکات و راهنمای خرید دوربین و تجهیزات، دوربین‌ها و تجهیزات عکاسی دیجیتال، دوربین و تجهیزات فیلم‌برداری و فیلم‌سازی، هندبوک‌ها، دانشنامه‌ها، فرهنگ لغات و بسیاری از موارد مرتبط دیگر می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه هنرمندان و علاقه‌مندان هنر عکاسی تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از ۱۴۰ کتاب در زمینه آشنایی با دوربین و تجهیزات عکاسی
تصاویر جلد تمامی کتابها
نرم‌افزارهای Acrobat Reader، WinDJView و Stanza برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

برای دریافت لیست کامل کتاب‌ها می‌توانید از لینک دانلود لیست کتابها استفاده نمایید و نیز تصاویر جلد برخی از این کتاب‌های بی‌نظیر را در ذیل لینک خرید پستی مشاهده کنید.

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

برای آشنایی هرچه بیشتر با این مجموعه و اطلاع از محتوای بسته خریداری شده شما قادر خواهید بود لیست کتاب‌ها را از لینک‌‌ زیر دانلود نموده و محتوای این بسته را پیش از اقدام به خرید با نیازمندی‌های خود بسنجید.
دانلود لیست کتاب‌هادانلود لیست کتاب‌ها

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:







ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.