مجموعه دوم کتاب‌های شیمی؛ شیمی تجزیه

دسته: شیمی، فروشگاه، مجموعه‌های شیمی و مهندسی شیمی

شیمی تجزیه شاخه‌ای از علمی شیمی است که به مطالعه روش‌های جداسازی، شناسایی و بررسی و تعیین کمی اجزاء طبیعی یا مصنوعی گونه‌های مختلف مواد از مقادیر نانو تا ماکرو می‌پردازد. شیمی تجزیه نقش حیاتی در توسعه علوم و صنایع مختلف به عهده دارد و به همین خاطر تکنیک‌های جدید تجزیه و سرعت و گستردگی بسط و تکامل روشهای تجزیه شیمیایی موجود، تاثیر زیادی بر ارتقای کیفیت محصولات تولیدی صنایع مختلف دارند.
امروزه کنترل کیفی محصولات صنعتی و غیرصنعتی در فعالیت‌های تولیدی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که اساس این کنترل کیفیت توسط تجزیه‌های شیمیایی انجام شده به کمک تکنیک‌های مختلف شیمی تجزیه انجام می‌گردد. همچنین شیمی تجزیه در بسیاری از زمینه‌های دیگر از جمله نمایش و کنترل آلاینده‌ها، مطالعات پزشکی و بالینی و برخی از زمینه‌های تجاری مرتبط با سنگ‌ها و فلزات گرانبهای معدنی کاربرد فراوانی دارد.
این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 310 کتاب در زمینه شیمی تجزیه و در موضوعات اصول و مبانی شیمی تجزیه، الکتروشیمی، کروماتوگرافی، اسپکتروسکوپی، شیمی تجزیه دستگاهی، الکتروشیمی تجزیه‌ای، شیمی تجزیه مواد غذایی، واکنش‌های شیمیایی، کمومتریکس، اسپکتروفتومتری، شیمی کوانتومی، ساختار اتم و مولکول، کروماتوگرافی لایه نازک، کروماتوگرافی گازی، کروماتوگرافی مایع، اسپکترومتری جرمی، الکترولیز و الکترولیت، شیمی تجزیه مواد آلی، شیمی لیزر، شیمی تجزیه در باستان‌شناسی، آنیون و کاتیون، الکتروفورز موئین، کاربرد اشعه ایکس، یونها و تبادل یونی، هندبوک‌ها، دانشنامه‌ها، فرهنگ لغات و بسیاری از موارد مرتبط دیگر می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه مهندسان و متخصصان علم شیمی تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 310 کتاب در زمینه شیمی تجزیه
تصاویر جلد تمامی کتابها
نرم‌افزارهای Acrobat Reader، WinDJView و Stanza برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

برای دریافت لیست کامل کتاب‌ها می‌توانید از لینک دانلود لیست کتابها استفاده نمایید و نیز تصاویر جلد برخی از این کتاب‌های بی‌نظیر را در ذیل لینک خرید پستی مشاهده کنید.

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

برای آشنایی هرچه بیشتر با این مجموعه و اطلاع از محتوای بسته خریداری شده شما قادر خواهید بود لیست کتاب‌ها را از لینک‌‌ زیر دانلود نموده و محتوای این بسته را پیش از اقدام به خرید با نیازمندی‌های خود بسنجید.
دانلود لیست کتاب‌هادانلود لیست کتاب‌ها

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:







دیدگاه ها ۱ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است.
  1. با سلام
    ضمن عرض تشکر میخواستم بگویم اگر امکان دارد نسخه فارسی مجموعه های بالا را برای خرید در سایت قرار دهید.

ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.