مجموعه هشتم کتاب‌های شیمی؛ شیمی دارویی

دسته: شیمی، فروشگاه، مجموعه‌های شیمی و مهندسی شیمی

شیمی دارویی شاخه‌ای از دانش شیمی است که به کشف، بررسی، تکوین و استفاده از اثر ترکیبات شیمیایی در سطح مولکولی، با هدف درمان در سیستم‌های زیستی می‌پردازد. این بخش از علم شیمی از دانش‌های پایه‌ در علم داروسازی به‌شمار می‌رود و بخش گسترده‌ای از داروها از مطالعات در این زمینه حاصل می‌شوند.
شیمی ‌دارویی علاوه بر این، شامل جداسازی و تشخیص و سنتز ترکیباتی است که می‌توانند در علوم پزشکی برای پیشگیری و بهبود و درمان بیماری‌ها بکار روند. همچنین برخی از دیگر کاربردهای شیمی در دانش پزشکی فقط مربوط به داروها نبوده و مهمترین زمینه‌های آن تابش‌درمانی، تشخیص پزشکی و شیمی سلولی می‌باشند.
امروزه شیمی دارویی با برخی علوم از جمله کلیه شاخه‌های علوم شیمی و پزشکی و زیست‌شناسی ارتباط نزدیکی دارد و به منظور تفهیم و توضیح مکانیزم‌های عملکرد داروها، در تلاش است تا رابطه بین ساختمان شیمیایی و فعالیت زیستی را یافته و رفتار پویائی زیستی را به فعالیت شیمیایی و خصوصیات فیزیکی عوامل دارودرمانی ارتباط دهد.
این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 200 کتاب در زمینه شیمی دارویی و پزشکی و در موضوعات اصول و مبانی شیمی دارویی، شیمی آلی دارویی، سنتز دارویی، طراحی دارو، بیوشیمی پزشکی، شیمی سلولی، سم‌شناسی، آنتی‌اکسیدان‌ها، باکتری‌ها و ویروس‌ها، مواد بیواکتیو، آنزیم‌ها، شیمی بدن انسان، هندبوک‌ها، دانشنامه‌ها، فرهنگ لغات و بسیاری از موارد مرتبط دیگر می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه مهندسان و متخصصان علم شیمی تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 200 کتاب در زمینه شیمی دارویی و پزشکی
تصاویر جلد تمامی کتابها
نرم‌افزارهای Acrobat Reader، WinDJView و Stanza برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

برای دریافت لیست کامل کتاب‌ها می‌توانید از لینک دانلود لیست کتابها استفاده نمایید و نیز تصاویر جلد برخی از این کتاب‌های بی‌نظیر را در ذیل لینک خرید پستی مشاهده کنید.

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

برای آشنایی هرچه بیشتر با این مجموعه و اطلاع از محتوای بسته خریداری شده شما قادر خواهید بود لیست کتاب‌ها را از لینک‌‌ زیر دانلود نموده و محتوای این بسته را پیش از اقدام به خرید با نیازمندی‌های خود بسنجید.
دانلود لیست کتاب‌هادانلود لیست کتاب‌ها

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:







دیدگاه ها ۱ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است.
  1. سلام خسته نباشید، من حدود 9 پک از کتابهای شیمی را نیاز دارم، ولی قیمت ها یکمی که نه ولی بالاست، تخفیفی لحاظ نمی کنید.

ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.