مجموعه پنجم کتاب‌های مهندسی شیمی؛ نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

دسته: فروشگاه، مجموعه‌های شیمی و مهندسی شیمی، مهندسی شیمی، مهندسی نفت

مهندسی نفت بخش گسترده‌ای از فناوری‌های مهندسی شیمی است که مربوط به کاربرد دانش، فناوری، ریاضیات و اقتصاد در فرآیند اکتشاف، استخراج، برآورد مخزن و توسعه نفت، گاز و سایر ترکیبات هیدروکربوری از مخازن زیرزمینی و انتقال آنها به پالایشگاه، پتروشیمی و دیگر صنایع پایین‌دستی و مصرف‌کننده است. پس از آن در صنایع پتروشیمی هیدروکربن‌های موجود در نفت خام یا گاز طبیعی با انجام فرآیندهای مختلف و پیچیده به محصولات و فرآورده‌های شیمیایی مختلف تبدیل می‌گردند.
امروزه صنعت نفت و محصولات صنایع پتروشیمی تامین‌کننده مواد و نیازهای بسیاری از صنایع دیگر بوده و در تامین انرژی و توسعه جوامع صنعتی نقش مهمی دارند. مهندسی نفت و پتروشیمی با بسیاری از شاخه‌های دیگر مهندسی شیمی و نیز علم و صنعت مرتبط بوده و بویژه در کشورهای دارنده منابع هیدروکربوری یکی از صنایع بسیار مهم تلقی می‌شود.
این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 220 کتاب در زمینه مهندسی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی و در موضوعات اصول و مبانی مهندسی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، شیمی نفت و گاز، طراحی فرآیندهای نفت و گاز، فرآیندهای جداسازی، عملیات تقطیر، انرژی‌های هیدروکربنی، طراحی راکتورهای شیمیایی، سوخت‌ها، مهندسی مخزن، مهندسی حفاری، مهندسی بهره‌برداری، اکتشاف، گاز طبیعی، کاتالیست‌های پتروشیمی، محصولات پتروشیمی، فرآیندهای تقطیر، فرآیندهای جداسازی غشایی، مهندسی سلول سوختی، کروماتوگرافی، ایمنی فرآیند، انرژی هیدروژنی، طراحی لوله‌کشی، تجهیزات فرآیندهای نفت و گاز، HPLC، هندبوک‌ها، دانشنامه‌ها، فرهنگ لغات و بسیاری از موارد مرتبط دیگر می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه متخصصان و مهندسان صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 220 کتاب در زمینه مهندسی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
تصاویر جلد تمامی کتابها
نرم‌افزارهای Acrobat Reader، WinDJView و Stanza برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

برای دریافت لیست کامل کتاب‌ها می‌توانید از لینک دانلود لیست کتابها استفاده نمایید و نیز تصاویر جلد برخی از این کتاب‌های بی‌نظیر را در ذیل لینک خرید پستی مشاهده کنید.

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

برای آشنایی هرچه بیشتر با این مجموعه و اطلاع از محتوای بسته خریداری شده شما قادر خواهید بود لیست کتاب‌ها را از لینک‌‌ زیر دانلود نموده و محتوای این بسته را پیش از اقدام به خرید با نیازمندی‌های خود بسنجید.
دانلود لیست کتاب‌هادانلود لیست کتاب‌ها

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:







ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.