مجموعه اول کتاب‌های ریاضیات؛ ریاضی مهندسی

دسته: تئوری کنترل، رباتیک، ریاضی، طراحی صنعتی، فروشگاه، مجموعه‌های ریاضیات و آمار، مجموعه‌های مهندسی برق و مخابرات، مجموعه‌های مهندسی مکانیک، مجموعه‌های هوانوردی و مهندسی هوافضا، مخابرات، مهندسی برق، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی هوا فضا

ریاضی مهندسی بخشی از علم ریاضیات است که مباحث آن به کاربرد ریاضیات و علم حساب در مسائل و علوم مهندسی می‌پردازد. در واقع ریاضی مهندسی با استفاده از روش‌های محاسباتی بسیار قوی و مشخص به حل مسائل بسیار پیچیده در فرآیندهای مهندسی و علمی در شرایط مختلف، می‌پردازد.
امروزه دانشجویان علوم مهندسی در روند مطالعه و طراحی سیستم‌های مهندسی و حل مسائل کلی و جزئی آنها نیازمند درک بنیادی از اصول ریاضیات مهندسی می‌باشند.
این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 550 کتاب در زمینه ریاضی مهندسی و در موضوعات اصول و مبانی ریاضی مهندسی، ریاضی مهندسی پیشرفته، معادلات دیفرانسیل با مشتقات جزیی، معادلات دیفرانسیل خطی و غیرخطی، معادلات دیفرانسیل تصادفی، آنالیز فوریه، سری فوریه، تبدیلات فوریه، انتگرال‌های فوریه، سری‌های زمانی، آنالیز مختلط، توابع مختلط، اعداد مختلط، متغیرهای مختلط، نگاشت‌ها، قضیه کوشی ریمان، تبدیلات لاپلاس، آنالیز هارمونیک، حل عددی معادلات دیفرانسیل با مشتقات جزیی، آمار و احتمالات مهندسی، روش‌های پیشرفته ریاضی برای علوم و مهندسی، حل مسائل ریاضیات مهندسی، هندبوک‌ها و بسیاری از موارد مرتبط دیگر می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه مهندسان و کارشناسان علم ریاضیات تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 550 کتاب در زمینه ریاضی مهندسی
تصاویر جلد تمامی کتابها
نرم‌افزارهای لازم برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:







ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.