مجموعه اول کتاب‌های اقتصاد؛ اقتصاد نظری

دسته: اقتصاد، سرمایه گذاری، فروشگاه، مجموعه‌های اقتصاد و سرمایه گذاری

علم اقتصاد یکی از علوم بسیار مهم انسانی و اجتماعی است که با افزایش آگاهی انسان به استفاده از منابع محدود برای رفع نیازهای نامحدود و ایجاد حداکثر رفاه در جامعه می‌پردازد. این علم که حاصل سلسله‌ای از اندیشه‌ها و تفکرات است با بررسی منابع و تلاش برای استفاده بهینه از آن‌ها به پیشرفت جوامع و برقراری رفاه عمومی کمک بسیار فراوانی می‌نماید و به‌همین‌خاطر فراگیری دانشگاهی آن در جوامع پیشرفته از اهمیت و جایگاه بالاتری نسبت به حوزه‌های پزشکی و مهندسی برخوردار است.
امروزه علم اقتصاد نظری با دقت بسیار زیاد، رفتار انسان‌ها را در چارچوب الگوهای خاصی تبیین و پیش‌بینی می‌کند و اقتصاددانان مانند سایر متخصصان علوم انسانی در تلاش هستند تا با ارائه نظریه‌های مفید و سودمند و تحلیل موضوعات اقتصادی و نیز بررسی تعامل میان متغیرهای اقتصادی و اجتماعی، جوامعی فعال‌تر، منصفانه‌تر و سالم‌تر ایجاد نمایند.
این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 500 کتاب در زمینه اقتصاد نظری و در موضوعات اصول و مبانی علم اقتصاد، تاریخ علم اقتصاد، اقتصاد خرد، اقتصاد کلان، اقتصادسنجی، تاریخ مکاتب اقتصادی، برنامه‌ریزی اقتصادی، اقتصاد منابع، اقتصاد مدیریت، نظام‌های سرمایه‌داری، نظریه‌های اقتصادی، اقتصاد رفتاری، اقتصاد سیاسی، اقتصاد کاربردی، اقتصاد ریاضی، تئوری بازی، تحلیل اقتصادی، توسعه اقتصادی، مدل‌های اقتصادی، هندبوک‌ها، دانشنامه‌ها، فرهنگ لغات و بسیاری از موارد مرتبط دیگر می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه کارشناسان و متخصصان علوم اقتصادی تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 500 کتاب ارزشمند در زمینه اقتصاد نظری
تصاویر جلد تمامی کتاب‌ها
نرم‌افزارهای لازم برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

برای دریافت لیست کامل کتاب‌ها می‌توانید از لینک دانلود لیست کتابها استفاده نمایید و نیز تصاویر جلد برخی از این کتاب‌های بی‌نظیر را در ذیل لینک خرید پستی مشاهده کنید.

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

برای آشنایی هرچه بیشتر با این مجموعه و اطلاع از محتوای بسته خریداری شده شما قادر خواهید بود لیست کتاب‌ها را از لینک‌‌ زیر دانلود نموده و محتوای این بسته را پیش از اقدام به خرید با نیازمندی‌های خود بسنجید.
دانلود لیست کتاب‌هادانلود لیست کتاب‌ها

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:




ارسال دیدگاه