مجموعه دوم کتاب‌های اقتصاد؛ اقتصاد بازرگانی

دسته: اقتصاد، سرمایه گذاری، فروشگاه، مجموعه‌های اقتصاد و سرمایه گذاری

اقتصاد بازرگانی یکی از شاخه‌های کاربردی علم اقتصاد است که با استفاده از روش‌های اجرایی و جنبه‌های تحلیلی و توصیفی علم اقتصاد به مدیریت اقتصادی واحدهای تجاری و اداری می‌پردازد. این زمینه از علم اقتصاد با به‌کارگیری مدل‌های تصمیم‌گیری و متدهای کمی در بخش‌هایی مانند مدیریت تولید، مدیریت بازار، قوانین و مقررات مالی، انواع حسابرسی و اصول حسابداری، به تعیین خط‌مشی مناسب برای حل مسائل مدیران اقتصادی می‌پردازد.
مباحث موجود در این بخش از علم اقتصاد با تمرکز بر فعالیت‌های بازرگانی خصوصی و دولتی، زمینه استفاده از آن را در بسیاری از دیگر زمینه‌های اجرایی علوم اقتصادی همانند تجارت داخلی و خارجی، شرکت‌ها و نهادهای تجاری، بیمه و حمل‌ونقل و بسیاری موارد دیگر فراهم نموده است.
این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 500 کتاب در زمینه اقتصاد بازرگانی و در موضوعات اصول و مبانی اقتصاد بازرگانی، مدیریت مالی، تولید و محصول، بازارهای مالی، بازاریابی، برندینگ، تبلیغات، تجارت و سرمایه‌گذاری، اقتصاد کسب‌وکار، مالیات، حسابداری، بیمه، مدیریت ریسک، بحران مالی، اقتصاد حمل‌ونقل، اقتصاد سیاسی، تصمیم‌گیری، مدل‌های اقتصادی، تحلیل اقتصادی، اقتصادسنجی مالی، تجارت فرکانس بالا، هندبوک‌ها، دانشنامه‌ها، فرهنگ لغات و بسیاری از موارد مرتبط دیگر می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه کارشناسان و متخصصان علوم اقتصادی تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 500 کتاب ارزشمند در زمینه اقتصاد بازرگانی
تصاویر جلد تمامی کتاب‌ها
نرم‌افزارهای لازم برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

برای دریافت لیست کامل کتاب‌ها می‌توانید از لینک دانلود لیست کتابها استفاده نمایید و نیز تصاویر جلد برخی از این کتاب‌های بی‌نظیر را در ذیل لینک خرید پستی مشاهده کنید.

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

برای آشنایی هرچه بیشتر با این مجموعه و اطلاع از محتوای بسته خریداری شده شما قادر خواهید بود لیست کتاب‌ها را از لینک‌‌ زیر دانلود نموده و محتوای این بسته را پیش از اقدام به خرید با نیازمندی‌های خود بسنجید.
دانلود لیست کتاب‌هادانلود لیست کتاب‌ها

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:




دیدگاه ها ۱ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است.
  1. سلام من خیر محمد صفایی هستم میخواهم دراین سایت عضو شوم متشکرم

ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.