مجموعه چهارم کتاب‌های سرمایه‌گذاری و امور مالی؛ بازاریابی، تبلیغات و فروش

دسته: اقتصاد، سرمایه گذاری، فروشگاه، مجموعه‌های اقتصاد و سرمایه گذاری

بازاریابی یک فرآیند مدیریتی و اجتماعی است که بوسیله آن افراد و سازمان‌ها پس از شناخت نیازها و خواسته‌های خود به تولید و مبادله کالا با یکدیگر اقدام می‌کنند. در واقع هدف اصلی بازاریابی بطور عمده دستیابی به فروش بیشتر از طریق شناخت و درک نیازهای مشتری و طراحی، تولید و عرضه مناسب محصول متناسب با آن نیازها می‌باشد که در این راستا استفاده از تبلیغات و توسعه فروش از طریق آن بسیار پراهمیت است.
امروزه با پیشرفت و توسعه روزافزون فناوری‌های ارتباطی جدید در زمینه جمع‌آوری نیازها، تبلیغات و اطلاع‌رسانی، بازاریابی نقش بسیار مهمی را در معرفی و فروش محصولات و خدمات سازمان‌ها ارائه می‌کند و به همین خاطر سازمان‌ها و واحدهای اقتصادی موفق با استفاده مناسب از دانش و نیز روش‌ها و تکنیک‌های آن سود فراوانی کسب می‌کنند.
این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 300 کتاب در زمینه بازاریابی، تبلیغات و فروش و در موضوعات اصول و مبانی بازاریابی، تبلیغات و فروش، مدیریت بازار، برند و برندینگ، بازاریابی رسانه‌ای، تبلیغات، قیمت‌گذاری، تحقیقات بازار، مذاکرات تجاری، فروش موفق، رفتار مصرف‌کننده، بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی، موفقیت در بازاریابی، بازاریابی اینترنتی، رقابت، بازاریابی بین‌المللی، بازارهای مالی، بازاریابی املاک و مستغلات، بازاریابی از طریق موتورهای جستجو، مهارت‌های فروش، استراتژی‌های فروش و بازاریابی، هندبوک‌ها، دانشنامه‌ها و بسیاری از موارد مرتبط دیگر می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه کارشناسان و متخصصان بازاریابی و فروش تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 300 کتاب ارزشمند در زمینه بازاریابی، تبلیغات و فروش
تصاویر جلد تمامی کتاب‌ها
نرم‌افزارهای لازم برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

برای دریافت لیست کامل کتاب‌ها می‌توانید از لینک دانلود لیست کتابها استفاده نمایید و نیز تصاویر جلد برخی از این کتاب‌های بی‌نظیر را در ذیل لینک خرید پستی مشاهده کنید.

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

برای آشنایی هرچه بیشتر با این مجموعه و اطلاع از محتوای بسته خریداری شده شما قادر خواهید بود لیست کتاب‌ها را از لینک‌‌ زیر دانلود نموده و محتوای این بسته را پیش از اقدام به خرید با نیازمندی‌های خود بسنجید.
دانلود لیست کتاب‌هادانلود لیست کتاب‌ها

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:




ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.