مجموعه نهم کتاب‌های مدیریت؛ مدیریت ریسک

دسته: فروشگاه، مجموعه‌های مدیریت، مدیریت

مدیریت ریسک فرآیندی است که در آن با کاربرد سیستماتیک سیاست‌ها، روش‌ها و نظریه‌های علم مدیریت در تحلیل، ارزیابی و کنترل ریسک، معیارهایی برای کنترل ریسک در سطح قابل قبول شناسایی و به کار گرفته می‌شوند. هدف از مدیریت ریسک حداکثرسازی نتایج رخدادهای مطلوب و به‌حداقل‌رساندن نتایج رخدادهای نامطلوب در روند انجام پروژه‌ها و فعالیت‌ها می‌باشد.
مدیریت ریسک با مستندسازی ریسک‌های شناسایی‌شده و برخورد متناسب با هرکدام از آنها در طول انجام پروژه‌ها و فعالیت‌های سازمانی، سبب اطمینان از توانایی انجام پروژه و تحقق اهداف آن می‌گردد و به‌همین‌خاطر در نزد مدیران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 200 کتاب در زمینه مدیریت ریسک و در موضوعات اصول و مبانی مدیریت ریسک، مدیریت بحران، مدیریت اضطراری، مدیریت ریسک سازمانی، مدیریت ریسک در زنجیره تامین، مدیریت ریسک پروژه، مدیریت ریسک مالی و سرمایه‌گذاری، اندازه‌گیری و ارزیابی ریسک، تحلیل ریسک، مدل‌سازی ریسک، مدیریت ریسک اعتباری، مدیریت ریسک نرخ بهره، هندبوک‌ها، دانشنامه‌ها و بسیاری از موارد مرتبط دیگر می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه مدیران و کارشناسان مدیریت ریسک تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 200 کتاب ارزشمند در زمینه مدیریت ریسک
تصاویر جلد تمامی کتاب‌ها
نرم‌افزارهای لازم برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

برای دریافت لیست کامل کتاب‌ها می‌توانید از لینک دانلود لیست کتابها استفاده نمایید و نیز تصاویر جلد برخی از این کتاب‌های بی‌نظیر را در ذیل لینک خرید پستی مشاهده کنید.

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

برای آشنایی هرچه بیشتر با این مجموعه و اطلاع از محتوای بسته خریداری شده شما قادر خواهید بود لیست کتاب‌ها را از لینک‌‌ زیر دانلود نموده و محتوای این بسته را پیش از اقدام به خرید با نیازمندی‌های خود بسنجید.
دانلود لیست کتاب‌هادانلود لیست کتاب‌ها

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:




ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.