مجموعه پنجم کتاب‌های صنایع دستی؛ صنایع دستی دکوری و تزئینی

دسته: فروشگاه، مجموعه‌های دکوراسیون، مجموعه‌های صنایع دستی

امروزه نقش صنایع دستی در دکوراسیون و تزئینات به عنوان مهمترین کاربرد آن تلقی شده و در نتیجه تلفیقی از انواع هنر و تکنیک می‌باشد. این مصنوعات خلاقانه شامل طیف بسیار وسیعی می‌باشد و از ظروف و اشیاء تا بافته‌ها و دوختنی‌ها، می‌توانند با رنگ‌ها و طرح‌های گوناگون خود علاوه بر ایجاد فضایی زیبا، دلپذیر و آرامش‌بخش، زینت‌بخش بسیاری از مکان‌ها باشند.
تولید صنایع دستی تزئینی و بکارگیری مناسب و هنرمندانه از آنها در طراحی دکوراسیون داخلی می‌تواند علاوه بر جنبه‌های شخصی و جاذبه‌های هنری، منافع اقتصادی قابل توجهی را برای شاغلین و علاقه‌مندان ساخت آنها به همراه داشته باشد.
این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 180 کتاب در زمینه صنایع دستی دکوری و تزئینی و در موضوعات انواع صنایع دستی تزئینی و دکوری از جمله دکوربندی با گل‌ها، صنایع دستی سفال پلیمر، جواهرات تزئینی، دکوری‌های بافتنی و قلاب‌بافی، دکوری‌ها و تزئینی‌های تکه‌دوزی‌شده، روبان‌های تزئینی، گل‌های کاغذی و پارچه‌ای، دکوری‌های شیشه‌ای، تزئینی‌های کریسمس، نقاشی روی اشیاء دکوری، دکوربندی با انواع صنایع دستی، شمع‌سازی، عروسک‌های تزئینی و بسیاری از موارد مرتبط دیگر می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه متخصصان و هنرمندان صنایع دستی تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 180 کتاب ارزشمند در زمینه صنایع دستی دکوری و تزئینی
تصاویر جلد تمامی کتاب‌ها
نرم‌افزارهای لازم برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:




ارسال دیدگاه