مجموعه سوم کتاب‌های مهندسی عمران؛ مهندسی سازه، تحلیل سازه

دسته: فروشگاه، مجموعه‌های مهندسی عمران، مهندسی عمران

مهندسی سازه یکی از مهمترین و اساسی‌ترین شاخه‌های مهندسی عمران است که با مطالعه و بررسی ساختارهای انتقال بار از اجزاء یک سازه یا ساختمان و یا مقاومت و باربری سازه‌ها در برابر نیروهای گوناگون، به طراحی و تحلیل سیستم‌های سازه‌ای مختلف می‌پردازد.
مهندسی سازه به دلیل بررسی مباحث گسترده و مهم در طراحی و ساخت انواع ساختمان‌ها و سازه‌های عمرانی، با تمامی شاخه‌های دیگر مهندسی عمران همچون مهندسی پی و ژئوتکنیک، مهندسی راه و ترابری، مهندسی پل و تونل، مهندسی سد، ساختمان‌سازی، مهندسی زلزله، سازه‌های دریایی و هیدرولیکی، تاسیسات و سازه‌های صنعتی و بسیاری از شاخه‌های دیگر ارتباط بسیار نزدیکی دارد.
این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 550 کتاب در زمینه مهندسی و تحلیل سازه و در موضوعات اصول و مبانی مهندسی سازه، طراحی و تحلیل سازه‌ها، سازه‌های بتنی، سازه‌های فولادی، سازه‌های چوبی، سازه‌های دریایی و هیدرولیکی، دینامیک سازه‌ها، پایداری سازه‌ها، طراحی لرزه‌ای سازه‌ها، تئوری صفحات و پوسته‌ها، اندرکنش خاک و سازه، ایمنی در سازه‌ها، تعمیر و حفاظت سازه‌ها، طراحی سازه‌ها در برابر زلزله، بهینه‌سازی سازه‌ها، سازه‌های فلزی، بررسی رفتار سازه‌ها، ارتعاشات سازه‌ها، دوام سازه‌ها، سازه‌های کامپوزیتی، سازه‌های ساختمانی، سازه‌های فضایی، سازه‌های چادری، سازه‌های تونل، پل و بزرگراه، طراحی شمع، مواد و مصالح نوین و پیشرفته در سازه‌ها، سازه‌ها و ساختمان‌های تاریخی، روش اجزاء محدود، مهندسی قابلیت اطمینان، هندبوک‌ها، فرهنگ لغات و بسیاری از موارد مرتبط دیگر می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه متخصصان و مهندسان سازه تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 550 کتاب در زمینه مهندسی سازه و تحلیل سازه
تصاویر جلد تمامی کتاب‌ها
نرم‌افزارهای لازم برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

برای دریافت لیست کامل کتاب‌ها می‌توانید از لینک دانلود لیست کتابها استفاده نمایید و نیز تصاویر جلد برخی از این کتاب‌های بی‌نظیر را در ذیل لینک خرید پستی مشاهده کنید.

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

برای آشنایی هرچه بیشتر با این مجموعه و اطلاع از محتوای بسته خریداری شده شما قادر خواهید بود لیست کتاب‌ها را از لینک‌‌ زیر دانلود نموده و محتوای این بسته را پیش از اقدام به خرید با نیازمندی‌های خود بسنجید.
دانلود لیست کتاب‌هادانلود لیست کتاب‌ها

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:




دیدگاه ها ۱ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است.
  1. به نام خدا

    عالی بود دست شما درد نکند.

ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.