مجموعه چهارم کتاب‌ها و مجلات هنر قلاب‌بافی

دسته: فروشگاه، مجموعه‌های صنایع دستی، مجموعه‌های لباس و مد

هنر قلاب‌بافی یکی از فعالیت‌های هنری جذاب و سرگرم‌کننده می‌باشد که با کمک آن می‌توان با استفاده از ساده‌ترین ابزار و مواد اولیه به بافت انواع پوشاک و صنایع دستی و تزئینی، زیبا و پرکاربرد پرداخت.
به همین جهت بانوان زیادی در فرهنگ‌ها و ملل مختلف در سرتاسر دنیا به این فعالیت هنرمندانه اشتغال داشته و ضمن بالا بردن قدرت تمرکز و استفاده از تاثیرات بسیار مثبت فکری و ذهنی آن، به بافت تن‌پوش‌های مختلف و در نتیجه رفع برخی از نیازهای خانواده به پوشاک می‌پردازند.
این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 220 کتاب و مجله زیبا و ارزشمند در زمینه هنر قلاب‌بافی و در موضوعات آموزش قلاب‌بافی انواع لباس، کلاه، کیف، روسری، شال، جوراب، عروسک و اسباب‌بازی، لباس‌های مخصوص کودکان و بزرگسالان، لباس‌ها و بافته‌های بومی کشورها و مناطق، توری‌ها، رومیزی‌ها، گل‌ها، دکوری‌ها و بافته‌های زینتی، الگوها، نکات و تکنیک‌ها و بسیاری از موارد مرتبط دیگر می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه هنرمندان و علاقه‌مندان هنر قلاب‌بافی تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 220 کتاب و مجله زیبا و ارزشمند در زمینه هنر قلاب‌بافی
تصاویر جلد تمامی کتابها و مجلات
نرم‌افزارهای Acrobat Reader، WinDJView و Stanza برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

عناوین مجلات موجود در این مجموعه که از بهترین و معروف‌ترین مجلات منتشر شده در زمینه قلاب‌بافی می‌باشند عبارتند از:

Crochet World
!Crochet
Inside Crochet
Interweave Crochet
Love of Crochet
PieceWork
Simply Crochet
Woman’s Weekly Knitting & Crochet

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:




ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.