مجموعه آموزش زبان Study English IELTS Preparation Mega Pack

دسته: انگلیسی، زبانهای خارجی، فروشگاه، مجموعه‌های زبان‌های خارجی

IELTS نامی معروف و محبوب در میان زبان‌آموزان سراسر جهان است. اگر شما نیز در میان مجموعه‌های متفاوت آموزش زبان در جستجوی بهترین‌ها بوده باشید، بی‌شک این نام را در بالاترین قسمت جدول تصمیم‌گیری خود قرار داده اید. این بسته حاوی Study English IELTS Preparation Mega Pack، یکی از بی‌نظیرترین مجموعه های آموزش زبان، با حجم بیش از 12 گیگابایت می‌باشد.
این کلکسیون عظیم شامل تمامی کتاب‌ها، آزمون‌ها، فیلم‌های آموزشی، فایل‌های صوتی و نرم‌افزار آموزش زبان انگلیسی IELTS می‌باشد. بنابراین این بسته می‌تواند یک عامل بسیار قدرتمند و اثرگذار، برای پیشرفت چشمگیر شما که در سطوح متوسط قرار دارید به سوی سطوح حرفه‌ای باشد.

معرفی محصول:

International English Language Testing System یک سیستم‌ بین‌المللی و گسترده آزمون زبان انگلیسی می‌باشد. این سیستم در بین اقشار مختلف و ملت‌های گوناگون مورد توجه و استقبال زیادی قرار گرفته و تاکنون سهم بسزایی در آموزش زبان‌آموزان سراسر جهان ایفا نموده است.
افراد مختلف با سلیقه‌ها و توانایی‌های متفاوت، هر یک با شیوه خاصی از آموزش بیشتر از دیگر روش‌ها ارتباط برقرار کرده و در برنامه یادگیری خود از متدهای خاصی استفاده می‌کنند. استفاده از تمامی متدهای آموزشی با تاکید بر متد ویژه شخصی بهترین روش برای یادگیری عمیق مفاهیم و حفظ موارد به صورت ماندگار می‌باشد.
در بسته آموزشی Study English IELTS Preparation Mega Pack تمامی آنچه که شما برای آموزش زبان انگلیسی بدان‌ها نیاز خواهید داشت، گنجانده شده است. این بسته شامل بخش‌های متفاوتی است که تمامی جنبه‌های زبان انگلیسی را در برگرفته و آموزش و تمرین مباحث گوناگون را از حفظ لغات تا یادگیری گرامر و توانایی مکالمه و فهم زبان انگلیسی، فراهم آورده است.
این بسته شامل کتاب‌های الکترونیکی به علاوه فایل‌های صوتی، فیلم‌های آموزشی زبان انگلیسی، تمرین‌های مختلف گرامری و حفظ لغات، تمرین مکالمه و فهم زبان انگلیسی به صورت مسلط و حرفه‌ای و آزمون های زبان انگلیسی برای جامعه آکادمیک یا مهاجران به کشورهای خارجی و البته تمامی کسانی که ضرورت آموزش زبان را درک نموده‌اند، می‌باشد.
محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

Cambridge Advanced Learners Dictionary
Cambridge Grammar for IELTS Student’s Book with Answers and Audio
Cambridge IELTS 1 to 8 Series With Answers and Audio Files
Check Your Vocabulary For IELTS
English Grammar and Vocabulary References

ادامه لیست

English Tests Material (GRE, TOEFL, IELTS), General English Improving Material
Focus on Skills for IELTS Foundation (Book and Audio)
IELTS & IELTS2
IELTS’s Books
Main Material For IELTS
Study English IELTS Preparation
بسته‌بندی شکیل و زیبا

شرح بخش‌های مختلف مجموعه:

1- Cambridge Advanced Learners Dictionaryجدیدترین و کاملترین نسخه دیکشنری محبوب و مشهور Cambridge Advanced Learners که یک دیکشنری پیشرفته و فوق‌العاده برای تمامی زبان‌آموزان می‌باشد. این فرهنگ لغات کاملا به‌روزرسانی شده و شامل کلمات جدید و بخش‌هایی تحت عنوان نقشه‌ها و تصاویر می‌باشد. در این نسخه از این فرهنگ لغات معروف بخشی برای اصلاح عبارات و کمک به هرچه دقیق‌تر شدن آن گنجانده شده است.
2- Cambridge Grammar for IELTS Student’s Book with Answers and Audioبرای آشنایی کامل با دستور زبان انگلیسی و موفقیت در آزمون‌های IELTS شما نیاز به یک مرجع جامع برای آموزش گرامر زبان انگلیسی و توضیحات کامل دستور زبان دارید که ما در این بسته استثنایی فرصت شرکت در یک کلاس آموزشی شگفت‌انگیز در خانه را برایتان مهیا ساخته‌ایم. با استفاده از این کتاب آموزش گرامر و همچنین گوش دادن به فایل‌های صوتی مرتبط با آن نه‌تنها به صورت اثربخش گرامر را فرا خواهید گرفت بلکه مهارت‌های شنیداری خود را نیز در حوزه زبان انگلیسی ارتقا خواهید بخشید.
3- Cambridge IELTS 1 to 8 Series With Answers and Audio Filesسری کتاب‌های ارزشمند آموزش زبان IELTS که به‌ صورت ویژه برای دانشگاه کمبریج منتشر شده‌اند و حاوی تمامی آنچه که برای آموزش زبان انگلیسی مورد نیاز است، می‌باشند نیر در این بسته گنجانده شده است. برخی از این کتاب‌های دارای فایل‌های صوتی نیز می‌باشند.

4- Check Your Vocabulary For IELTSدر این بخش یک کتاب الکترونیک جهت ارتقای سطح تسلط بر واژگان انگلیسی فراهم آمده است. این کتاب نیز از جمله منابع آموزشی IELTS بوده و مناسب با استانداردهای اساسی می‌باشد.
5- English Grammar and Vocabulary Referencesاین بخش نیز همانند بخش فوق یک کتاب الکترونیکی با فرمت PDF جهت آموزش و تمرین واژگان و گرامر زبان انگلیسی با توجه به استانداردهای جهانی است.
6- English Tests Material (GRE, TOEFL, IELTS)در این بخش به آزمون‌های متفاوت زبان انگلیسی با تاکید بر جنبه‌های متفاوتی نظیر واژگان، گرامر و لهجه پرداخته شده است. این آزمون‌ها شما را از نقاط ضعف موجود در مهارت زبان انگلیسی خود آگاه نموده و برای آزمون‌های متفاوت واقعی در مقاطع مختلف آماده می‌سازد.
7- Focus on Skills for IELTS Foundation (Book and Audio)در این قسمت از بسته استثنایی آموزش زبان IELTS فایل‌های صوتی و کتاب‌هایی جهت تمرکز و تمرین بیشتر روی جنبه‌های مختلف زبان انگلیسی فراهم آمده است. با استفاده از این منافع شما قادر خواهید بود به ‌صورت فشرده و با سرعت بالایی مهارت‌های زبان انگلیسی خود را ارتقا داده و برای آزمون‌های IELTS یا هر آزمون معتبر دیگر اماده شوید.
8- IELTS & IELTS2این بخش به‌طور اختصاصی به آزمون‌های IELTS به عنوان معتبرترین آزمون بین‌المللی پرداخته است.
9- IELTS’s Booksدر این قسمت سایر کتاب‌های مرتبط با IETLS گنجانده شده است که همگی ازجمله بهترین‌های حوزه خود بوده و مورد توجه افراد زیادی در سرتاسر جهان واقع شده اند.
10- Main Material For IELTSفیلم‌های آموزشی ازجمله روش‌هایی هستند که طرفداران بسیاری دارند. Main Material For IELTS یک فیلم آموزش زبان شگفت‌انگیز می‌باشد.
11- Study English IELTS Preparationاین بخش نیز همانند بخش فوق یک فیلم آموزش زبان بسیار اثربخش و مفید می‌باشد.

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.



ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.