مجموعه اول مجلات صنعت ساختمان

دسته: فروشگاه، مجموعه‌های مهندسی عمران، مجموعه‌های مهندسی معماری، مهندسی عمران، مهندسی معماری

صنعت ساختمان به عنوان یک صنعت مادر در تمامی کشورهای دنیا شناخته می‌شود به‌طوری‌که بخش عظیمی از دیگر صنایع و طیف گسترده‌ای از مشاغل با آن مرتبط بوده و جنبه‌های اقتصادی فراوانی را شامل می‌شود. با توسعه زندگی شهرنشینی و نیاز بیشتر به ساختمان‌های مدرن این صنعت نیز با رشد بسیار سریعی همراه بوده و به همین خاطر نقش مهمی در توسعه و رونق اقتصادی جوامع ایفا می‌کند.
با توجه به سرمایه‌گذاری‌های کلان دولتی و خصوصی که در بخش ساخت و ساز و این صنعت هزینه می‌شود، همواره مدیریت کیفیت و ارتقاء کیفیت ساخت اهمیت بسیار زیادی داشته و باعث افزایش بازده و عملکرد در این صنعت میگردد که این نظارت به‌صورت عمده توسط مهندسان و مدیران ساخت صورت می‌گیرد. توسعه و به‌کارگیری فناوری‌های مدرن از طریق طراحی معماری نیز موجب صرفه جویی بسیار در هزینه پروژه‌های صنعت ساختمان می‌گردد و امروزه نقشی بسیار مهم در این صنعت ایفا می‌کند. به همین خاطر کسب مهارت کافی از طریق آشنایی با دانش روز و تجربه دیگر معماران و سازندگان کمک فراوانی به مهندسان و صنعتگران این بخش می‌نماید.
این مجموعه شامل آرشیو بی‌نظیری از بیش از 90 شماره از 5 مجله معتبر و شناخته‌شده صنعت ساختمان از جمله مجلات Architect، Architectural Record، Architectural Review، Architecture@ و Award می‌باشد که با تلاش فراوان گروه بر بالهای کتاب گردآوری شده و به همه مهندسان و صنعتگران ساختمان تقدیم خواهد شد.

عناوین مجلات موجود در این مجموعه که همگی از بهترین و معروف‌ترین مجلات منتشر شده در زمینه صنعت ساختمان می‌باشند عبارتند از:

Architect
Architectural Record
Architectural Review
Architecture@
Award

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی‌نظیری از بیش از ۹۰ شماره از ۵ مجله معتبر و شناخته‌شده صنعت ساختمان
تصاویر جلد تمامی مجلات
نرم‌افزارهای Acrobat Reader، WinDJView و Stanza برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:






ارسال دیدگاه