مجموعه اول کتاب‌های هنر معماری؛ تاریخ معماری، معماری جهان

دسته: تاریخ، فروشگاه، مجموعه‌های مهندسی معماری، مهندسی معماری

به اعتقاد برخی معماری مادر همه هنرهاست. در واقع این رشته ترکیبی از هنر و دانش است که به طرز شگفت‌انگیزی با یکدیگر ادغام شده‌اند و تاریخ آن به زمانی برمی‌گردد که آدمی برای زندگی مجبور به ساخت سرپناه برای خویش بوده و به همین خاطر از دوره‌های پیش از تاریخ، اساسی‌ترین نیازهای بشری، همچون ساخت خانه و سرپناه توسط این هنر برآورده شده است.
در طول تاریخ، معماری به عنوان یک فعالیت گروهی، همیشه با کمک و تلاش جمعی صورت گرفته و همین فعالیت هدفمند و خلاق گروهی، پیدایش و ساخت طرح‌هایی در ابعاد بزرگ و باشکوه در یک محیط تاریخی خاص را سبب گشته و درنتیجه همیشه به شکلی بسیار مهم در خدمت مردم و جامعه بوده است. به همین علت معماری در طول زمان به هیچ وجه صرفا یک مقوله مختص تاریخ هنر نبوده، بلکه همیشه به عنوان عاملی مهم، تاریخ اجتماعی نژاد انسانی را نیز تحت تاثیر خود قرار داده است.
این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 200 کتاب در زمینه هنر معماری و در موضوعات تاریخ معماری، معماری جهان، معماران بزرگ، معماری بومی کشورها و شهرها، معماری اسلامی، تکامل معماری، سبک‌های معماری، معماری مذهبی، معماری و طراحی داخلی بومی کشورها و شهرها، ساختمان‌ها و اماکن تاریخی، معماری معاصر، معماری مدرن، هنر و معماری، معماری باستانی، تاریخ حفاظت معماری، هندبوک‌ها، دانشنامه‌ها، فرهنگ لغات و بسیاری از موارد مرتبط دیگر می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه هنرمندان و متخصصان علم و هنر معماری تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 200 کتاب در زمینه هنر معماری و در موضوعات تاریخ معماری، معماری جهان
تصاویر جلد تمامی کتابها
نرم‌افزارهای Acrobat Reader، WinDJView و Stanza برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

برای دریافت لیست کامل کتاب‌ها می‌توانید از لینک دانلود لیست کتابها استفاده نمایید و نیز تصاویر جلد برخی از این کتاب‌های بی‌نظیر را در ذیل لینک خرید پستی مشاهده کنید.

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

برای آشنایی هرچه بیشتر با این مجموعه و اطلاع از محتوای بسته خریداری شده شما قادر خواهید بود لیست کتاب‌ها را از لینک‌‌ زیر دانلود نموده و محتوای این بسته را پیش از اقدام به خرید با نیازمندی‌های خود بسنجید.
دانلود لیست کتاب‌هادانلود لیست کتاب‌ها

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:







ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.