مجموعه دوم مجلات صنعت ساختمان

دسته: فروشگاه، مجموعه‌های مهندسی عمران، مجموعه‌های مهندسی معماری، مهندسی عمران، مهندسی معماری

مجموعه دوم مجلات صنعت ساختمان، شامل بخش عمده دیگری از منابع ارزشمند و شناخته شده صنعت ساختمان است که همگی از مجلات معروف و معتبر این رشته می‌باشند. در این مجموعه علاوه بر موضوعات اصلی، مجلاتی با موضوعات معماری بومی برخی کشورها و مناطق، معماری چشم انداز، معماری فلزی، محصولات مورد استفاده در ساخت و ساز، نورپردازی در معماری و بسیاری موضوعات دیگر نیز ارائه شده است.
این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 190 شماره از 15 مجله معتبر و شناخته شده صنعت ساختمان از جمله مجلات Architects Datafile، Architectural Lighting، Architectural Products، Architecture Australia، Arquitetura & Urbanismo، Canadian Architect، Canadian Architecture and Design، International Architecture & Design، Journal of Landscape Architecture، Metal Architecture، Middle East Architect، Residential Architect، The Architect، The Plan – Architecture & Technologies in Detail می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه علاقه‌مندان و متخصصان این عرصه تقدیم خواهد شد.

عناوین مجلات موجود در این مجموعه که همگی از بهترین و معروف‌ترین مجلات منتشر شده در زمینه صنعت ساختمان می‌باشند عبارتند از:

Architects Datafile
Architectural Lighting
Architectural Products
Architecture Australia
Arquitetura & Urbanismo
Canadian Architect
Canadian Architecture and Design
International Architecture & Design
Journal of Landscape Architecture
Metal Architecture
Middle East Architect
Residential Architect
The Architect

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از ۱۹۰ شماره از ۱۵ مجله معتبر و شناخته شده صنعت ساختمان
تصاویر جلد تمامی مجلات
نرم‌افزارهای Acrobat Reader، WinDJView و Stanza برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:






ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.