مجموعه دوم کتابها و مجلات هنر قلاب‌بافی

دسته: خودآموز، فروشگاه، مجموعه‌های لباس و مد

هنرها و صنایع دستی بیانگر زیبایی‌هایی است که از ذوق و سلیقه مردمان هر دیاری سرچشمه می‌گیرد و در حقیقت توجه و درک آنها نسبت محیط رنگارنگ پیرامون آنها را نشان می‌دهد. یکی از این هنرها هنر قلاب‌بافی می‌باشد که که از دیرباز و به‌ویژه در دهه‌های اخیر بسیار مورد توجه بانوان هنرمند ایرانی قرار گرفته است. چراکه نه‌تنها به عنوان نوعی هنر زیبا و کاربردی اوقات فراغت آنها را پر می‌کند بلکه می‌توانند با خلق بافته‌هایی زیبا و مفید و به شکلی ساده و کم هزینه منبع درآمدی برای خود و خانواده ایجاد نموده و به شغلی هنرمندانه و خلاق و با جنبه‌های اقتصادی قابل توجه بپردازند.
این مجموعه شامل بیش از 100 کتاب و مجله بسیار زیبا، ارزشمند و معتبر هنر قلاب‌بافی و در موضوعات کیف‌ها، کلاه‌ها، گل‌ها، انواع لباس‌ها، قلاب‌بافی جواهرات، لباس‌های مخصوص کودکان، عروسک‌ها، قلاب‌بافی سرگرمی‌ها و تزئینات، قلاب‌بافی دکوری‌ها، الگوها و آموزش‌ها، نکات و تکنیک‌ها و بسیاری موضوعات دیگر می‌باشد که پس از استقبال بازدیدکنندگان محترم از مجموعه شماره یک کتابها و مجلات قلاب‌بافی، و شامل بخش دیگری از کتابهای آموزشی و نیز بروزرسانی برخی مجلات مجموعه قبلی، گردآوری شده و تقدیم همه علاقه‌مندان خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

بیش از 100 کتاب و مجله بسیار زیبا، ارزشمند و معتبر هنر قلاب‌بافی
تصاویر جلد تمامی کتاب‌ها و مجلات
نرم‌افزارهای Acrobat Reader، WinDJView و Stanza برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:



دیدگاه ها ۵ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است.
  1. سلام خسته نباشید.آیا این مجموعه کتاب بافتنی ترجمه شده است یا نه؟

    1. سلام
      تمامی کتاب‌ها و مجلات به زبان اصلی می‌باشند.

  2. modire site az ketabhayi ke baraye ma migozarid kamale tashakor ra daram….rasti mishe darbare sham sazi va sofre arayi ketab moarefi konid…
    mamnon

  3. سلام.
    چقدر طول میکشه تا کل مجموعه به دستم برسه؟

  4. با سلام
    واقعا سایت زیبا و پر علمی است دستتون درد نکنه فقط خواهشا عضویت خبرنامه دراخل سایت قرار بدین و حداقل ماهی و یا هفته ای یک دانلود رایگان قرار بدین آخه همه چیز که پول نیست کمی کمک به هم نوع و حس ایرانی داشته باشین
    لطفاض دانلود رایگان مطالب و فیلم و کتاب هم بذارین

ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.