مجموعه دوم کتاب‌های صنایع دستی؛ صنایع دستی چوبی

دسته: فروشگاه، مجموعه‌های صنایع دستی

چوب از دیرباز به عنوان یک ماده دردسترس و سودمند همواره کاربرد فراوانی در ساخت اشیاء و وسایل مورد نیاز زندگی انسان‌ها داشته است و بخاطر ساختار شکل‌پذیر و مناسب آن دارای اهمیت و ارزش فراوانی می‌باشد.
صنایع دستی چوبی که همواره با ذوق و سلیقه فراوان هنرمندان مختلف طراحی و ساخته می‌شوند گنجینه‌های هنری بسیار ارزشمندی محسوب شده که در نتیجه تلاش در زمینه‌های مختلفی از هنر کار با چوب از جمله خراطی، معرق‌کاری، نازک‌کاری، منبت‌کاری، خاتم‌کاری، مشبک‌کاری، اره‌کاری و بسیاری موارد دیگر ساخته شده و جایگاه اقتصادی و هنری بسیار مهمی را در بین صنایع دستی تزئینی دارا می‌باشند.
این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 140 کتاب در زمینه هنرها و صنایع دستی چوبی و در موضوعات الگوها، آموزش طراحی و ساخت، اره‌کاری، منبت‌کاری، مشبک‌کاری، کنده‌کاری، معرق‌کاری، خاتم‌کاری و خراطی انواع صنایع دستی چوبی از جمله وسایل و زینتی‌های دکوری، اسباب‌بازی‌های چوبی، جعبه‌ها و صندوق‌های چوبی، ظروف چوبی، وسایل تفریحی و سرگرمی چوبی، دکوری‌ها و تزئینی‌های کریسمس، پروژه‌های خانگی و بسیاری از موارد مرتبط دیگر می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه متخصصان و هنرمندان صنایع دستی چوبی تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 140 کتاب ارزشمند در زمینه هنرها و صنایع دستی چوبی
تصاویر جلد تمامی کتاب‌ها
نرم‌افزارهای لازم برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:




ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.