مجموعه دوم کتاب‌ها و مجلات هنر جواهرسازی

دسته: فروشگاه، مجموعه‌های جواهرسازی، مجموعه‌های صنایع دستی

درخشش و زیبایی فلزات و سنگهای زینتی از دیرباز تاکنون همواره توجه انسان‌ها را به خود جلب کرده است و انسان‌ها همواره کوشیده‌اند تا با استفاده از این ویژگی و ساخت جواهرات و استفاده از جلوه‌های بصری آنها، محیط زندگی خود را زیباتر کنند و به همین خاطر هنر و صنعت جواهرسازی از کهن‌ترین و اصیل‌ترین هنرها و صنایع موجود است که انسان‌ها به آن اشتغال داشته‌اند.
بطوری‌که امروزه پرداختن به این پیشه، غیر از جنبه‌های تفریحی، هنری و ایجاد منافع و شغلی مستقل برای هنرمندان و متخصصان خود، از نظر صنعتی نیز در بسیاری از کشورها اهمیت و جایگاه بالایی داشته و محصولات ساخته شده توسط صنعتگران این کشورها منافع و درآمد بسیار زیاد و عمده‌ای را برای آنها به همراه دارد.
جواهرسازی از هنرهایی است که تا حد بسیار زیادی تابع ذوق و خلاقیت و حس زیبادوستی هنرمند متخصص خود می‌باشد و به همین دلیل به ابزارها و تجهیزات خاصی نیاز نداشته و در نتیجه هر فرد علاقه‌مند می‌تواند با کسب مهارت‌های لازم و استفاده از حس خلاقیت و اندکی تلاش، به آن اشتغال داشته باشد.
این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 110 کتاب و مجله در زمینه هنر جواهرسازی و در موضوعات اصول جواهرسازی،‌ طراحی جواهرات، ابزارهای جواهرسازی، جواهرات باستانی، جواهرات پلیمری، جواهرات کودکان، جواهرات تزئینی، جواهرات کریستالی، جواهرات بافتنی، جواهرات چرمی، جواهرات ترکیبی، تکنیک‌های جواهرسازی، جواهرشناسی، جواهرات لوکس، جواهرات سیمی، جواهرات بدلی، مهره بافی، تسبیح بافی، کریستال‌بافی و مرواریدبافی، ساخت و تعمیر جواهرات، ساخت انواع حلقه،‌ گوشواره، انگشتر، گردنبند، زنجیر، سنجاق، ‌آویز و مدال‌های جواهر و زینتی و بسیاری از موارد مرتبط دیگر می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه هنروران و متخصصان هنر جواهرسازی تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 110 کتاب و مجله در زمینه هنر جواهرسازی
تصاویر جلد تمامی کتابها
نرم‌افزارهای Acrobat Reader، WinDJView و Stanza برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:







دیدگاه ها ۸ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است.
  1. من احتیاج به یک سری مطلب فارسی دارم برای تکنیل پایان نامه کارشناسیم در رابطه با طراحی جواهر و یک نرم افزار در حدکورل دراوو که بتونم باهاش کار کنم. مرسی از راهنماییتون

    1. سلام
      تمامی کتابها و مجموعه‌های این سایت به زبان اصلی می‌باشند.

  2. سلام خسته نباشید . آیا مجموعه کتاب و نشریات در خصوص نمایش عروسکی هم دارید ؟

  3. درود بر شما
    مجموعه بسیار مفید و گرانقدری تهیه کرده اید و به رایگان یا به بهای بسیار ارزان در اختیار هممیهنان خود قرار داده اید.سپاس فراوان و آرزوی پیشرفت روزافزون برای شما دارم.همواره پیروز باشید.
    خیلی خوب می شد اگر امکان معرفی هر کتاب در همان صفحه از طریق ارسال به ایمیل دوستان فراهم می شد.در سایت وی کیو چنین امکانی هست واین امکان برای گسترش استفاده از کتاب الکترونیکی و اطلاع رسانی بیشتربه اشخاص دیگر خیلی کاربرد دارد.

  4. درود،
    جسارتا پیشنهاد می کنم :
    چنانچه کتابهایی که برای دانلود رایگان ارائه می کنید،در مجموعه های فروشی موجود هست ،ذکر کنید تا به جای دانلود کردن یکباره مجموعه را خریداری کنیم و اگر در داخل مجموعه موجود نباشد دانلود کنیم.
    با سپاس فراوان

  5. سام علیک
    باتشکر از اطلاعات مفیذتون
    دانشجوی رشته طلا سازی هستم و شغلم هم طلا سازی و تخصصم مخراجکاری و قلم زنی هستش .من هم با نظر خانم فراهانی موافقم
    البته +معرفی ابزارالات طلا و جواهر سازی
    موفق باشید

  6. slm,hatman bayad majmooe 1 bekharim ya in kamel tare?

  7. هر چهار تا مجموعه چنده ؟

ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.