مجموعه سوم کتاب‌های ریاضیات؛ نرم‌افزارهای ریاضی

دسته: ریاضی، فروشگاه، مجموعه‌های ریاضیات و آمار

نرم‌افزارهای تخصصی ریاضی ابزارهای بسیار سودمند و پرکاربردی می‌باشند که با انجام محاسبات پیشرفته و تجزیه و تحلیل مسائل ریاضی، نقش بسیار مهمی را در به‌کارگیری روش‌ها و الگوریتم‌های مختلف در حل مسائل ریاضی دارا می‌باشند.
با توجه به پیشرفت و توسعه بسیار زیاد و روزافزون قابلیت‌های محاسباتی و پردازشی کامپیوترها در عصر حاضر، نرم‌افزارهای ریاضی به‌واسطه ایجاد سرعت و دقت بسیار بالا در انجام محاسبات و صرفه‌جویی در زمان و هزینه، در بسیاری از زمینه‌های علمی، صنعتی، اقتصادی و برخی عرصه‌های دیگر، دارای کاربرد و اهمیت فراوانی می‌باشند.
این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 220 کتاب در زمینه نرم‌افزارهای تخصصی ریاضی و برنامه‌های کاربردی محاسبه و تحلیل و در موضوعات آموزش مقدماتی و پیشرفته کار با نرم‌افزارهای Matlab، Maple، Mathematica، Stata، Excel، SPSS، R، روش‌های عددی، تحلیل ریاضی و آماری، محاسبات علمی، کاربرد نرم‌افزارها در محاسبات عددی، هندبوک‌ها و بسیاری از موارد مرتبط دیگر می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه مهندسان و کارشناسان علم ریاضیات تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 220 کتاب در زمینه نرم‌افزارهای تخصصی ریاضی و برنامه‌های کاربردی محاسبه و تحلیل
تصاویر جلد تمامی کتابها
نرم‌افزارهای لازم برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:




ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.