مجموعه اول مجلات هنر بافتنی

دسته: خودآموز، فروشگاه، مجموعه‌های لباس و مد

بافتنی هنری است که در در بین زنان سراسر دنیا مخصوصا در میان بانوان هنرمند ایرانی از دو منظر، یکی به عنوان حرفه و منبعی برای درآمد و دیگری هنر و سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت، طرفداران فراوانی دارد. مجلات آموزشی و تخصصی بافتنی نیز همواره یکی از بهترین منابع برای یادگیری و آگاهی از روش‌ها، مدل‌ها، الگوها، ابزارها و مواد مورد نیاز بافتنی‌ها محسوب می‌شوند. مجلاتی متنوع و بسیار با ارزش که در سرتاسر دنیا منتشر می‌شوند و از تکنیک‌های اولیه بافت تا الگوها و طرح‌های خلاقانه و پیچیده و نیز زیباترین مدل‌ها با نمونه‌های عملی و به همراه تصاویر جذاب و با کیفیت را به نمایش می‌گذارند.
گروه بر بالهای کتاب یک مجموعه بسیار غنی، زیبا و بی‌نظیر از این مجلات را که حاوی بیش از 240 شماره از بهترین و معروف‌ترین مجلات هنر بافتنی می‌باشد را گردآوری کرده تا پاسخگوی تمام نیازهای هنرمندان مشغول به این عرصه هنری ‌باشد. این مجموعه منحصر به فرد آرشیوی از زیباترین و پرمخاطب‌ترین مجلات بافتنی دنیا می‌باشد که طی سال‌های مختلف منتشر شده و شامل هزاران طرح و مدل فوق‌العاده زیبا از انواع بافتنی‌ها و همچنین الگوهای متنوع و بی‌نظیر فراوانی می‌باشد که در اختیار داشتن آن برای بافندگان این عرصه می‌تواند بسیار مفید واقع شود.

معرفی محصول:

بافتنی یکی از هنرهای زیبای صنایع دستی است که به جرأت می‌توان گفت حتی با وجود پیشرفت تکنولوژی و ورود ماشین‌های صنعتی فراوان به این عرصه، هرگز قدیمی نمی‌شود و همچنان طرفداران بی‌شمار و خاص خود را دارد. بافتن بافتنی کار بسیار آرامش‌بخشی است و فکر و ذهن بافنده را تنها به بافتن مشغول می‌کند. برای بافتن مدل‌های مختلف و زیبا از انواع لباس‌های بافتنی زنانه، مردانه و بچگانه با طرح‌ها و الگوهای بافت بسیار متنوع و زیبا نیاز به منابعی غنی و ارزشمند همچون مجلات هنر بافتنی است که مملو از آموزش ها و مدل‌های زیبا می‌باشند.
این مجموعه شامل آرشیو بزرگی از مجلات Creative Knitting، Simply knitting، Knit&mode، Amu، Knit Simple، Knitting Magazine، Knitting Today!، Let’s Knit، Debbie Bliss Knitting Magazine، Designer Knitting، Love of Knitting، Interweave Knits، Australian Knitting، Vogue Knitting، Baby Animal Knits و … می‌باشد که همگی از شناخته‌شده‌ترین و معروفترین مجلات مرتبط با هنرهای بافتنی در دنیا می‌باشند.
محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

بیش از 240 مجله بی‌نظیر و زیبا از بهترین و معتبرترین مجلات آموزش بافتنی در موضوعات مختلف
تصاویر جلد تمامی مجلات
نرم‌افزارهای Acrobat Reader، WinDJView و Stanza برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.



دیدگاه ها ۴ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است.
  1. سلام من مشتاقم مجموعه مجلات هنر بافتنی و مجموعه کامل کتاب‌های هنر بافتنی را خریداری کنم . آیا مجموعه اول تکمیل کننده مجموعه دوم است یا این دومجموعه مجزا از هم هستند و نقطه مشترکی ندارند. شما کدام یک را توصیه می کنید. با تشکر

  2. سلام نمیشه اینها رو برا دانلود بزارید چون فقط کتابهای انگلیسی دانلود داره فارسی ها خرید اینترنتی داره ممنون

    1. سلام
      محتویات تمام مجموعه‌ها به زبان اصلی می‌باشند و هیچکدام فارسی نیستند.

  3. سلام من بافتنی با ماشین انجام میدم کتابی در این موضوع داریدکه بشه دانلودکرد.

ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.