مجموعه چهارم آرشیو مجلات هنر شماره‌دوزی؛ مجله The World of Cross Stitching

دسته: فروشگاه، مجموعه‌های صنایع دستی

مجله The World of Cross Stitching، یکی از عناوین برتر در میان مجلات شماره‌دوزی است که در سال 1997 تاسیس شده و به عنوان یک مجله درجه یک در بین مجلات این هنر، بدون درنظرگرفتن سلیقه و سطح تجربه افراد، پروژه‌هایی را ارائه می‌دهد که برای هر علاقه‌مند هنر شماره‌دوزی بسیار جذاب و هیجان‌انگیز می‌باشد. از این‌رو این مجله، یک مجله ماهیانه ضروری برای هنروران شماره‌دوزی در سرتاسر دنیا به‌شمار می‌آید.
این مجله به جهت قابل اعتماد‌بودن مطالب خود در بین مجلات شماره‌دوزی مشهور است و هر شماره آن با آخرین اخبار، معرفی محصولات، بهترین طرح‌های شماره‌دوزی، ایده‌های الهام‌بخش، توصیه‌های متخصصان و ویژگی‌های فنی دقیق، ارائه می‌گردد.
مجله The World of Cross Stitching، متخصصان صنایع دستی و جامعه‌ای از علاقه‌مندان هنر شماره‌دوزی را گرد هم آورده تا با طرح‌های متنوعی از الگوهای سنتی و چشم‌نواز تا جذاب و زیبا، خواننده را در خلق الگوهای فوق‌العاده شماره‌دوزی یاری دهد.
این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 175 شماره از مجله معتبر و ارزشمند The World of Cross Stitching از مجلات هنر شماره‌دوزی می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه هنرمندان و علاقه‌مندان این هنر تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 175 شماره از مجله معتبر و ارزشمند The World of Cross Stitching
تصاویر جلد تمامی مجلات
نرم‌افزارهای لازم برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:




ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.