مجموعه هفتم هنر معماری؛ دکوراسیون داخلی خانه و باغ

دسته: فروشگاه، مجموعه‌های دکوراسیون، مهندسی معماری

زیبایی و نقش عناصر به‌کار رفته در محوطه یک خانه یا محل مسکونی به عنوان اولین فضایی که فرد درآن قدم می‌نهد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در حقیقت دکوراسیون بیرونی و محوطه آن محیط محسوب می‌شود. در این بین به دلیل آرامش بخش بودن رنگ سبز، هر گونه فضای سبز و استفاده از گیاهان در این محوطه‌ها جایگاه ویژه‌ای دارند و در حقیقت مهمترین عنصر بکار رفته در محیط‌های بیرونی می‌باشند که برای استفاده و کاشت آنها باید با به‌کار بردن اصول زیبایی‌شناسی و قواعد فرم و بافت و رنگ، ترکیب مناسبی ایجاد کرد که محیطی زیبا و دلپذیر بوجود آید.
در هر خانه‌ای با توجه به اندازه آن می‌توان فضای بیرونی اعم از تراس، بالکن، حیاط، باغ یا ویلا را طوری چیدمان کرد که بتوان از آن جهت آرامش خاطر، تجدید نیرو و شادابی بهترین استفاده را برد. به همین خاطر گل‌ها، درختان و بوته‌ها و انتخاب آنها و اصول طراحی محیط با آنها بسیار اهمیت داشته و می‌توانند فضای بسیار خوبی را به‌وجود بیاورند.
گروه بر بالهای کتاب مجموعه ارزشمندی از مجلات معروف و معتبر عرصه دکوراسیون داخلی خانه و باغ را، با تمرکز بر ترکیب عناصر دکوراسیون خانه با هرگونه محوطه بیرونی، در یک بسته کامل گردآوری کرده و تقدیم همه علاقه‌مندان این عرصه از هنر معماری می‌نماید.

معرفی محصول:

فضای بیرونی یک خانه از یک تراس یا بالکن کوچک آپارتمانی تا یک حیاط ویلایی و یا باغی بزرگ محوطه‌ای به حساب می‌آید که می‌تواند با رعایت اصول طراحی و دکوراسیون مناسب، به یک فضای بسیار مطبوع، دلپذیر و آرامش‌بخش در محیط خانه تبدیل شود. طراحی و اجرای این نوع از دکوراسیون فعالیتی بسیار جالب و سرگرم‌کننده در محیط منزل محسول می‌شود به‌طوری‌که انتخاب درختان، گل‌ها، بوته‌ها، گیاهان زینتی، سبک و عمق کار و در نهایت تلفیق و آراستن و نگهداری از آنها نه تنها فعالیتی متناسب با ذوق و سلیقه محسوب می‌شود بلکه تاثیر زیادی در روحیه افراد خانه و آرامش آنها دارد.
به همین دلیل ترکیب و چیدمان اصولی و متناسب بعضی عناصر اصلی دکوراسیون داخلی منزل مانند میز و صندلی، مبلمان و راحتی، گلدان‌ها، شومینه‌های بیرونی و … با محوطه و فضای بیرونی خانه نیازمند طراحی‌های خاص و منحصر به فرد و نکات و الگوهای ویژه و متناسب با محیط است.
محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

بیش از 160 مجله معروف و معتبر عرصه دکوراسیون داخلی خانه و باغ
تصاویر جلد تمامی مجلات
نرم‌افزارهای Acrobat Reader، WinDJView و mobireader برای نمایش فایل‌ها
بسته بندی زیبا و شکیل

مجموعه مجلات:

این مجموعه شامل بیش از 160 مجله معروف و معتبر عرصه دکوراسیون داخلی خانه و باغ می‌باشد که آموزش‌ها، نکات و الگوهای بسیار متنوع و بی‌نظیری مانند طراحی دکوراسیون داخلی خانه؛ دکوراسیون باغ، ویلا، حیاط، بالکن، تراس؛ دکوراسیون استخر، آب‌نما و نهرهای مصنوعی؛ نورپردازی باغ و باغچه و حیاط؛ طراحی انواع گل‌خانه؛ طراحی و دکوراسیون انواع آلاچیق؛ پرورش انواع درختان و گل‌ها و گیاهان در محوطه‌های بیرونی و بسیاری موضوعات دیگر را شامل می‌شود.
برخی از عناوین مجلات موجود در این مجموعه که همگی از بهترین و معروف‌ترین مجلات منتشر شده در این زمینه می‌باشند عبارتند از:

Distinctive Homes
Homes & Gardens
House & Garden
Housetrends
Mountain Living
Natural Home & Garden
New Hampshire Home
New Homes and Ideas
Northern Home & Cottage
NZ House & Garden
The Ideal Home and Garden
Tucson Lifestyle Home & Garden

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:



دیدگاه ها ۳ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است.
  1. سلام..من دانشجوی رشته معماری هستم..یکی از این پک هایی که این بالا توضیحاتشو نوشتید رو میخوام..امیدوارم که متناسب با خواستم باشه..اما چطور اینو خریداری کنم رو بهم بگید… ممنون

    1. خانم مهندس شما که پیدا کردید، تهیه نمودید و به چاپ رسوندید 😉
      09166402451

  2. ایجاد دکوراسیون داخلی و دکوراسیون خارجی مدرن و شیک یکی از مهمترین دغدغه های ساختمان سازیه، فکر کنم این کتاب کمک مناسبی باشه، از معرفیش ممنون

ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.