مجلات صنایع چوب؛ مجموعه شماره 1

دسته: خودآموز، فروشگاه، مجموعه‌های صنایع چوبی

مجله چوب بزرگترین و محبوبترین منبع برای صنعتگران چوب و هنرمندان علاقه‌مند به کارهای چوبی در تمام سطوح مهارتی می‌باشد. در هر شماره از این مجله بی‌نظیر تعداد زیادی ایده و پروژه به همراه تصاویر و الگوهای آنها و همچنین بررسی مواد، ابزار و تکنولوژی‌های مورد نیاز آورده شده است. این مجموعه مجلات شامل آموزش‌های مهارت نجاری با دستورالعمل‌های دقیق و گام به گام همراه با راهنمایی‌ها، تکنیک‌ها و بسیاری از الگوها می‌باشد.
این مجموعه شامل شماره‌های 1 تا 195 مجله چوب می‌باشد که طی 25 سال از سال 1984 تا 2009 به انتشار رسیده و سریع‌ترین راه برای دست‌یابی به ایده‌ها و پروژه‌های کار با چوب است. با دسترسی به این مجلات و مطالب دسته بندی شده‌ی آنها هر دانشی که در رابطه با انواع چوب و کار بر روی آنها نیاز داشته باشید را تا رسیدن به محصولات پروژه‌های بزرگ، بدست خواهید آورد.

معرفی محصول:

مجلات یکی از بهترین منابع برای آگاهی و آشنایی با تازه‌های زمینه‌های مختلف اعم از علمی، هنری و… هستند. همچنین مراجع غنی و معتبری برای یادگیری مهارت‌های فنی و هنری به حساب می‌آیند.
یکی از این مجلات معتبر و پرمخاطب در سراسر جهان، مجله WOOD Magazine است که سالهاست در زمینه صنایع چوب به صورت کاملا تخصصی و حرفه‌ای فعالیت می‌کند.
مقاله‌های این مجله را طیف وسیعی از موضوعات، از وظایف اساسی مانند برش چوب و تلاش‌های پیچیده‌تر مانند الگوها و اشکال کنده کاری شده، پوشش می‌دهند. بطوریکه برای کسانی که می‌خواهند بطور حرفه‌ای و جدی به حرفه نجاری بپردازند و یا کسانی که به قصد کسب تجربه و یا انجام کارهای تفریحی و هنری به این کار می‌پردازند یک منبع ضروری برای به حد عالی رساندن مهارت‌ها محسوب می‌شود.
وی‍ژگی‌های محصولات چوبی در پوشش طیف گسترده‌ای از تولید کنندگان و بررسی جدیدترین ابزار نجاری، ‌خوانندگان این مجموعه را قادر می‌سازد که آگاهانه‌تر برای خرید ابزار و مواد مورد نیاز اقدام کنند.

در این مجموعه مجلات شما بیش از:

295 پروژه اثاثیه منزل
230 پروژه تجاری
900 پروژه تفریحی و شخصی
525 بررسی ابزار و ویژگی
1515 نکته کارگاهی
765 تکنیک ساخت هنری و ماهرانه

را خواهید یافت، که با قابلیت امکان جستجو با موضوعی خاص ارائه شده است.

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:




دیدگاه ها ۱ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است.
  1. چطور تمام مجلات چوب را یکجا تهیه کنم.چقدر برام در میاد.تخفیف هم دارد.ممنون

ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.