مجموعه سوم هنر معماری؛ دکوراسیون داخلی 1

دسته: فروشگاه، مجموعه‌های دکوراسیون، مهندسی معماری

“دکوراسیون داخلی” به عنوان نوعی هنر کاربردی با عناصری سروکار دارد که بیشتر جنبه تزئینی دارند به نحوی که نقش تزئینی آنها از نقش عملکردیشان بیشتر است. عناصری چون فرش، مبل، پرده، آباژور، تخت خواب، تابلوهای نقاشی و … بطوری‌که نحوه ترکیب‌بندی این‌ها با هم چه از لحاظ رنگ و بافت و چه از لحاظ فرم عملکرد بر عهده دکوراتور داخلی است. به‌طور کلی هرگونه حرکتی در جهت زیباتر جلوه دادن فضای داخلی از طریق چیدمان وسایل، مبلمان و عناصر تزئینی با در نظر گرفتن نقش و کارکردشان مرتبط با موضوع “دکوراسیون داخلی” می‌باشد.
دکوراسیون منحصربه‌فرد در فضای داخلی خانه‌ها تاثیر عمیقی در بهبود و اعتلای کیفیت زندگی اعضای خانواده می‌گذارد. دکوراسیون داخلی با تکیه بر دانش و هنر طراحی داخلی در حقیقت هنر چیدمان در محیط محسوب می‌شود. در خانه‌ای که وسایل بر اساس اصول طراحی دکوراسیون داخلی چیده و طراحی شده باشند، اشیاء در هارمونی کامل با یکدیگر و همچنین با محیط هستند. ایجاد محیطی زیبا، متفاوت و آرام با استفاده از وسایل هماهنگ با نوع فعالیت و همچنین استفاده بهینه از فضا، بازدهی در محیط کار را افزایش می‌دهد. شناخت و دقت در انتخاب مصالح و رنگ و مبلمان و غیره فقط از ذهنیت تربیت شده انسانی می‌آید که احساس و عوامل موثر در عناصر موجود را بشناسد.
پس از تلاش بسیار گروه بر بالهای کتاب مجموعه‌ای هنری و بسیار زیبا و بی‌نظیر از کتاب‌ها و به‌ویژه مجلات ارزشمند این عرصه هنر و معماری را، که در حقیقت همه آنها از شناخته‌شده‌ترین و معروف‌ترین منابع این رشته می‌باشند را گردآوری کرده است و به همه علاقه‌مندان و هنرمندان این عرصه تقدیم می‌نماید.

معرفی محصول:

امروزه اهمیت طراحی مناسب فضای داخلی منزل و محیط کار و زیباتر کردن این فضاها و تاثیر آن در افزایش بهره‌وری و ایجاد حس آرامش امری انکار ناپذیر است. به همین دلیل مباحث طراحی و دکوراسیون داخلی، اهمیتی خاص یافته و حتی در بسیاری از دانشگاه‌ها و مراکز علمی به عنوان یک رشته دانشگاهی تدریس می‌شود. الگوها و ایده‌های مختلفی اعم از مدرن و کلاسیک، توسط طراحان این رشته به کار گرفته می‌شود و از محدودیت‌های معماری در زمینه اجرا، معمولا خبری نیست و می‌توان به ایده‌های بلند پروازانه ایشان تجسم بخشید، چه بسا به گونه‌ای میان گستره‌ای، موضوع فعالیت رشته‌های مختلف هنری از مجسمه‌سازی گرفته تا نقوش برجسته قرار می‌گیرد.
امروزه طراحی داخلی و توجه به جزئیات و تزئینات به عنوان دکوراسیون داخلی، رویکردی جدید در طراحی و تزئین محیط زندگی محسوب می‌شود و جالب‌تر اینکه با هدف ایجاد نشاط و آرامش در زندگی، در تلاش است رهنمودهایی از معماری کلاسیک را در تلفیقی با الگوهای مدرن بیان کند.
این مجموعه شامل آرشیو بی‌نظیری از بیش از 160 کتاب و مجله بسیار زیبا و ارزشمند از بهترین و معروف‌ترین منابع دکوراسیون داخلی در دنیا می‌باشد که در حوزه‌های کلاسیک و مدرن و با پوشش موضوعاتی مانند دکوراسیون انواع خانه و فضاهای درونی مثل آشپزخانه، اتاق خواب کودک و بزرگسال، نشیمن، پذیرایی، کتابخانه، شومینه، راهرو، حمام و سرویس بهداشتی؛ باغ، ویلاهای کوهستانی و ساحلی، آلاچیق؛ دفتر کار و دفتر اداری؛ فروشگاه و واحدهای تجاری؛ نمایشگاه و غرفه‌آرایی؛ هتل و رستوران؛ پارک و اماکن تفریحی، دکوراسیون سال نو، دکوراسیون بومی کشورهای مختلف، دکوراسیون فصلی و نیز تصاویر و الگوهای بسیار متنوع و زیبا از تزئینات و چیدمان با عناصر دکوری مثل مبلمان، فرش‌ها، پرده‌ها، مجسمه‌ها و تابلوهای نقاشی و نیز تزئین و چیدمان متنوع و بی‌نظیری از انواع فضاهای دکوری مثل کتابخانه‌ها و قفسه‌ها و انواع میز به‌ویژه میزهای غذاخوری و بسیاری موضوعات دیگر می‌باشد. همچنین شامل بررسی اصول، تکنیک‌ها و نکات مهم هنر دکوراسیون و مباحثی مثل نورپردازی و روشنایی و مدیریت رنگ و نیز بررسی بسیار گسترده و جامعی از انواعی از زیباترین وسایل تزئینی و دکوری مورد استفاده در دنیا می‌باشد.
محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

بیش از 160 کتاب و مجله بسیار زیبا و ارزشمند از بهترین و معروف‌ترین منابع دکوراسیون داخلی در سراسر دنیا
تصاویر جلد تمامی کتاب‌ها و مجلات
نرم‌افزارهای Acrobat Reader، WinDJView و mobireader برای نمایش فایل‌ها
بسته بندی زیبا و شکیل

مجموعه مجلات:

برخی از عناوین مجلات موجود در این مجموعه که همگی از بهترین و معروف‌ترین مجلات و منابع این عرصه هنری می‌باشند عبارتند از:

Architectural Digest
Art & Decoration
Country Homes & Interiors
ELLE Décor
Elle Decoration Magazine
Home & Decor Magazine
Homes & Antiques
House Beautiful
New York Spaces

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:



ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.