جامع‌ترین آرشیو کتاب‌های آفیس

دسته: آفیس، فروشگاه، کامپیوتر، مجموعه‌های کامپیوتر

این بسته شگفت‌انگیز شامل 380 کتاب در رابطه با نرم‌افزارهای متفاوت حوزه مایکروسافت آفیس می‌باشد.
اگر برای کارهای شخصی و یا اداری خود نیاز به مهارت‌های مختلف آفیس و آشنایی با نرم‌افزارهای گوناگون آن داشته باشید، دیگر برای آموزش این نرم‌افزارها درگیر کلاس‌های رنگارنگ نخواهید شد. با استفاده از کتابهای آموزشی گام‌به‌گام در سطوح مبتدی و پیشرفته که در این بسته گنجانده شده‌اند، شما قادر خواهید بود مهارت‌های خود را سریعا و به صورت اصولی ارتقا داده و دانش خود را از حوزه آفیس فراتر از حد انتظار ببرید.

معرفی محصول:

مجموعه کتاب‌های آفیس یک بسته آموزشی بسیار کاربردی و ضروری برای تمامی اقشار جامعه در سطوح مختلف تحصیلاتی و مهارتی می‌باشد. مایکروسافت آفیس یک مجموعه اداری شامل نرم‌افزارهای یکپارچه با هم، سرورها و سرویس‌ها است که برای سیستم‌عامل‌های مایکروسافت ویندوز و مک اواس اکس ساخته شده است. این نرم‌افزارهای بی‌نظیر، پراستفاده‌ترین‌ها در امور مختلف اداری و شخصی بوده و تعداد بی‌شماری از کاربران کامپیوتر هر روزه از آنها استفاده می‌نمایند. بنابراین یادگیری آنها از جمله نیازهای ضروری کاربران کامپیوتر می‌باشد.
گروه بر بال‌های کتاب با توجه به نیاز گسترده‌ای که به منابع آموزشی این حوزه پرکاربرد در میان افراد مختلف وجود دارد؛ تلاش نموده است تا بهترین مجموعه آموزشی خود را در این زمینه ارائه داده و شما را برای استفاده مناسب از این ابزارهای کاربردی کامپیوتر و آشنایی با تکنیک‌ها و ترفندهای مختلف آن‌ها آماده سازد.
این بسته فوق‌العاده شامل بهترین کتاب‌های آموزشی در زمینه‌های مختلف Word، Excel، Access، powerpoint، outlook، microsoft office Publisher و OneNote می‌باشد. آشنایی با روش استفاده از این نرم‌افزارها نه تنها شما را خودکفا می‌سازد بلکه در محیط‌های کاری و انجام فعالیت‌های اداری نیز برتر از همکاران دیگر می‌نماید.
محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

380 کتاب تخصصی و آموزشی آفیس
تصاویر جلد تمامی کتاب‌ها
نرم‌افزارهای Acrobat Reader و Stanza برای نمایش فایل‌ها
بسته بندی زیبا و شکیل

مجموعه کتاب‌ها:
یکی از مؤثرترین و کم‌هزینه‌ترین روش‌های آموزشی استفاده از کتاب‌های تالیف شده توسط مربیان برتر جهانی است که توسط کارشناسان این حوزه تایید شده و مورد استقبال افراد زیادی در سراسر جهان واقع شده‌اند. بنابراین ما در این بسته برترین منابع آموزشی ارزشمند را برای شما عزیزان ارائه داده‌ایم.
این مجموعه شامل 380کتاب معتبر و مفید در حوزه آفیس می‌باشد که شما را از هر کلاس و بسته آموزشی دیگر بی‌نیاز می‌سازد. کتاب‌های موجود در این بسته بی‌نظیر از سطوح مبتدی و گام‌به‌گام تا سطوح تخصصی و پیشرفته را در بر گرفته و تمامی نیازهای افراد مختلف در موقعیت‌های متفاوت را برطرف می‌سازند.
ازجمله حوزه‌های پوشش داده شده در این بسته می‌توان به اجمال موارد زیر را نام برد:

آموزش Word: نرم‌افزار microsoft office word یک محیط برای ایجاد و ویرایش اسناد نظیر نامه ها، گزارش‌ها و غیره را فراهم می‌کند.
آموزش Excel: از این نرم‌افزار برای محاسبات، تحلیل اطلاعات و نمایش داده‌ها در قالب جدول و نمودار استفاده می‌شود.
آموزش Access: ایجاد پایگاه داده و برنامه‌ها برای مسیریابی و مدیریت اطلاعات با استفاده از این نرم‌افزار امکان‌پذیر است.
آموزش PowerPoint: برای ایجاد و ویرایش ارائه‌ها در slide shows، ملاقات‌ها و سخنرانی‌ها می‌توان از این نرم‌افزار استفاده کرد.
آموزش Outlook: از کاربردهای این نرم‌افزار می‌توان به ارسال و دریافت E-mail و مدیریت آن و همچنین مدیریت برنامه، قرارها و سایر کارها، اشاره کرد.
آشنایی و تسلط بر microsoft office Publisher: ایجاد و ویرایش روزنامه‌ها، بروشورها، آگهی‌ها و همچنین وب‌سایت‌ها از کاربردهای این نرم‌افزار است.
آشنایی و تسلط بر microsoft office OneNote: از این نرم‌افزار می‌توان برای جمع‌آوری، سازمان‌دهی، بازیابی و به اشتراک‌گذاری نت‌ها استفاده کرد.
آشنایی و تسلط بر microsoft office sharepoint: این فناوری یک درگاه وب (Web Portal) برای دسترسی به مستندات، اطلاعات و نرم‌افزارهای کاربردی سازمان می‌باشد و توانایی‌های شگفت‌انگیز آن برای مدیریت مستندات، انجام کار گروهی درون‌سازمانی و پشتیبانی آن از تولید و به گردش در آوردن مستندات و فرمهای اداری (Work Flow Management)، آن را تبدیل به یک بستره نرم‌افزاری مناسب برای پیاده‌سازی حجم وسیعی از کاربردهای فناوری اطلاعات نموده است.
آشنایی و تسلط بر microsoft office Frontpage: نرم‌افزار FrontPage معروف‌ترین و کاربردی‌ترین نرم‌افزار ساخت صفحات وب است. این نرم‌افزار به‌طور معمول در بسته مایکروسافت آفیس قرار داشت و در بسته‌های اخیر مایکروسافت آفیس حذف شده و به صورت مجزا آماده شده است.
آشنایی و تسلط بر microsoft office Visio: ابزاریست که با استفاده از آن می‌توان کار طراحی دیاگرام‌ها، اشکال، فلوچارت‌ها ، طراحی مدارات الکترونیکی و منطقی را انجام داد. Microsoft Visio نرم‌افزاری بسیار قدرتمند و حرفه‌ای است که جزء برترین نرم‌افزارهای دنیا در زمینه طراحی دیاگرام‌ها محسوب می‌شود. این ابزار قدرتمند که کارآیی‌های بسیاری دارد در نسخه 2010 که همراه با مجموعه آفیس 2010 منتشر گردید با واسط کاربری جذابی که سر و شکلی جدید به نرم‌افزار می‌داد محبوب‌تر از قبل در میان کاربران شده است.
آشنایی و تسلط بر microsoft office project: نرم‌افزاری جهت مدیریت و کنترل پروژه می‌باشد. توسط این نرم‌افزار مدیر پروژه می‌تواند وظایف و منابع را با بودجه و زمان اختصاص داده شده به پروژه هماهنگ کند .منابع آموزشی گسترده در مورد این نرم‌افزار کار کردن با آن را بسیار آسان کرده و به سرعت می‌توان پروژه را پیش برد.

با دانلود لیست کامل کتاب‌های موجود در این بسته مفید می‌توانید به‌طور دقیق با محتویات آن آشنا شده و از وجود کتاب‌های مختلف آموزشی مورد نظر خود در این بسته اطمینان حاصل نمایید. لینک دانلود لیست کتاب‌ها در انتهای توضیحات بسته قرار داده شده‌ است.

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

برای آشنایی هرچه بیشتر با این مجموعه و اطلاع از محتوای بسته خریداری شده شما قادر خواهید بود لیست کتاب‌ها را از لینک‌‌ زیر دانلود نموده و محتوای این بسته را پیش از اقدام به خرید با نیازمندی‌های خود بسنجید.
دانلود لیست کتاب‌هادانلود لیست کتاب‌ها



دیدگاه ها ۱ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است.
  1. دستتان درد نکند . واقعا” خسته نباشید . منتظر کتابهای تازه شما در زمینه علوم زیست شناسی و پزشکی هستم . خدا توفیقتان دهید .

ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.