مجموعه آرشیو مجله Elektor

دسته: رباتیک، فروشگاه، مجموعه‌های مهندسی برق و مخابرات، مهندسی برق

مجله Elektor یک نشریه پیشرو در زمینه الکترونیک می‌باشد که با هدف الهام‌بخشیدن به مردم در جهت تسلط بر الکترونیک در سطوح مختلف، با ارائه پروژه‌های ساخت‌وساز و بررسی تحولات موجود در الکترونیک و فناوری اطلاعات منتشر می‌شود. تخصص آن،‌ پوشش متنوع صنعت الکترونیک، ارائه آخرین تحولات موجود و تشویق طراحان پروژه به ارائه طرح‌های خود در مجله می‌باشد.
این مجله طیف وسیعی از پروژه‌های الکترونیکی، مقالات، آموزش‌ها، الهامات و سرگرمی‌های قابل‌توجه برای مهندسان، علاقه‌مندان، دانشجویان و شاغلان را منتشر می‌کند. همچنین برای کمک به خوانندگان درجهت ساخت پروژه‌های ارائه شده، PCBهایی (برد مدار چاپی) از طرح‌های متعدد خود به همراه کیت‌ها و مدل‌ها ارائه می‌دهد و اگر در آن پروژه‌ای یک میکروکنترلر و یا نرم‌افزار PC جدید را معرفی کند، در اغلب موارد و به طور معمول، سورس‌کد و فایل‌های رایگان آن را از طریق وب‌سایت خود پشتیبانی می‌کند. بیشتر کارهای PCB نیز در وب‌سایت آن در دسترس می‌باشد.
Elektor همچنین کتاب و لوح‌های فشرده‌ای دررابطه با صوت، میکروکنترلرها، نرم‌افزار، زبان‌های برنامه‌نویسی و اهداف خاص الکترونیک منتشر می‌کند.
این مجله یک ماهنامه بریتانیایی است که تمام جنبه‌های مباحث الکترونیکی را پوشش می‌دهد و توسط رسانه بین‌المللی Elektor که مقر آن در Limbricht هلند است منتشر می‌شود. این مجله برای اولین بار با نام “Elektuur” در سال 1960 و در کشور هلند منتشر گردید و در حال حاضر در سرتاسر جهان به زبان‌های انگلیسی، آلمانی،‌ هلندی، فرانسوی، یونانی، اسپانیایی، سوئدی، پرتقالی و ایتالیایی منتشر شده و در بیش از 50 کشور با حدود 125,000 نسخه در هر ماه توزیع می‌شود. در دسامبر سال 2009 این مجله اعلام کرد که می‌توان برای بازارهای آمریکایی یک همکاری استراتژیک با مجله Circuit Cellar ایجاد کرد.
هر شماره از این مجله علاوه‌بر پوشش آخرین تحولات در زمینه الکترونیک و فناوری اطلاعات با مقالاتی مبتکرانه، طرح‌های ساخت‌وساز ساده و پیچیده برای خانه و آزمایشگاه، اخبار، بازبینی‌ها و بسیاری موارد دیگر پوشش داده شده است.
این مجموعه شامل آرشیو این مجله معتبر، از سال 1990 تا 2013 می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه مهندسان، متخصصان و علاقه‌مندان صنعت الکترونیک تقدیم خواهد شد.

از ویژگی‌های مهم مجله Elektor می‌توان به موار زیر اشاره کرد:

تنها مجله‌ی مستقل و بین‌المللی در زمینه الکترونیک با لابراتوار طراحی in-house و دپارتمان طراحی PCB می‌باشد.
پروژه‌های ساخت‌وساز تکرارپذیر و باکیفیت را که میکروکنترلرها،‌ صوت باکیفیت، مدل‌سازی RC، RF، ارزیابی و اندازه‌گیری را پوشش می‌دهند، هدایت می‌کند.
مقالات جامع فنی درباره تحولات اخیر در فناوری الکترونیکی را پوشش می‌دهد.
نسخه انگلیسی آن از دسامبر سال 1974 تاکنون بدون وقفه درحال انتشار بوده است.
به انتشار طراحی‌های الکترونیکی خلاقانه و غیرمعمول خود مفتخر است.
10 بار در سال منتشر می‌شود، علاوه‌برآن در ماه‌های ژانویه، فوریه، جولای و آگوست به صورت دوشماره‌ای منتشر می‌گردد.
براساس مقایسه سالانه شامل مقالات متعددی بیش از دیگر مجلات موجود در زمینه الکترونیک می‌باشد.
ازطرف نویسندگان و طراحان مستقل درخواست همکاری می‌پذیرد.
توسط افرادی مشتاق به مباحث الکترونیک تهیه‌شده است.
عضو فدراسیون بین‌المللی مطبوعات دوره‌ای می‌باشد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

مجموعه‌ای شامل آرشیو مجله معتبر Elektor از سال 1990 تا 2013
نرم‌افزارهای Acrobat Reader، WinDJView و Stanza برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:






ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.