مجموعه آرشیو مجله Popular Science

دسته: رباتیک، فروشگاه، مجموعه‌های مهندسی برق و مخابرات، مجموعه‌های مهندسی مکانیک، مهندسی مکانیک، مهندسی هوا فضا

Popular Science یک مجله پیشرو در زمینه خبرهای علمی و تکنولوژی است که به بیش از 30 زبان ترجمه شده و در حداقل 48 کشور جهان منتشر می‌شود. این مجله که بصورت ماهنامه منتشر می‌گردد آخرین تحولات در زمینه اتوموبیل، الکترونیک، ارتباطات، ابزارها، ‌انرژی، هوانوردی، علوم، اکتشافات فضایی، کامپیوتر، عکاسی و موضوعات بسیار دیگر را پوشش می‌دهد و برای اولین بار در سال 1872 توسط Edward L.Youmans با هدف ارائه مقالات علمی و تکنولوژی منتشر گردید.
محتوای مجله Popular Science بر محصولات جدیدی تمرکز دارد که برای مردم بسیار مفید و جذاب هستند. این محصولات طیف وسیعی را شامل می‌شوند که از وسایل خانگی و نیازهای حمل‌ونقل شخصی تا محصولات سرگرمی را پوشش می‌دهد. در تمام شماره‌های این مجله اطلاعاتی در زمینه محصولات درحال توسعه، هم از نظر تجربی و هم از نظر عملی ارائه می‌شود.
Popular Science با ارائه جدیدترین خبرهای فناوری و گزارشات روشنگرانه در زمینه اختراعات جدید و حتی علوم بدست‌آمده در داغ‌ترین داستان‌های هالیوودی سعی داشته است تا به اولین نشریه برای ارائه جدیدترین‌ها چه در زمان حال و چه در زمان آینده تبدیل شود. این مجله تاکنون 58 جایزه دریافت کرده است که شامل جایزه ASME برای برتری در خدمات روزنامه‌نگاری در سال‌های 2003 (برای برتری کلی) و 2004 (برای بخش بهترین مجله) می‌شود.
Popular Science هر ساله ده دانشمند برگزیده سال را معرفی می‌کند. ده نفر برگزیده در این فهرست موسوم به «brilliant 10»، باهوش‌ترین پژوهشگران سال خوانده می‌شوند که به پیشرفت‌های قابل توجهی برای آینده دست یافته‌اند. از میان دانشمندان ایرانی، مریم میرزاخانی از دانشمندان برگزیده سال 2005 و علی یزدانی از دانشمندان برگزیده سال 2008 در این فهرست بوده‌اند.
گروه بر بالهای کتاب با تلاش فراوان آرشیوی شامل بیش از 35 شماره جدید از شماره‌های سال‌های اخیر این مجله را گردآوری کرده و به همه علاقه‌مندان و مشتاقان علم و فناوری تقدیم خواهد نمود.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیوی شامل بیش از 35 شماره جدید از شماره‌های سال‌های اخیر مجله Popular Science
تصاویر جلد تمامی مجلات
نرم‌افزارهای Acrobat Reader، WinDJView و Stanza برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:






ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.