مجموعه آموزشی زبان انگلیسی با لهجه آمریکایی Rosetta Stone

دسته: انگلیسی، زبانهای خارجی، فروشگاه، مجموعه‌های زبان‌های خارجی

Roseta Stone نرم‌افزار محبوب و معروف آموزش زبان‌های مختلف جهان بوده و در سرتاسر دنیا طرفداران بسیاری را از سطوح برجسته تا افراد عادی مجذوب خود ساخته است. این نرم‌افزار قابلیت افزودن زبان‌های مختلف و آموزش دوره‌های گوناگونی را داراست و در بیش از 150 کشور جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد.
هم‌اکنون ما نسخه 3.4.7 این نرم‌افزار را به همراه فایل‌های آموزش زبان انگلیسی آمریکایی و فایل‌های صوتی در یک بسته منحصر‌به‌فرد تقدیم شما عزیزان می‌نماییم.
این نرم‌افزار به شما در آموختن جنبه‌های مختلف زبان انگلیسی با لهجه آمریکایی کمک شایانی نموده و تمامی موارد مورد نیاز ازجمله گرامر، واژگان، مکالمه و غیره را دربرمی‌گیرد. این دوره آموزشی در یادگیری صحیح تلفظ کلمات و مکالمه روان زبان انگلیسی برای شما نقش اثربخشی را ایفا می نماید.

معرفی محصول:

تاکنون نرم‌افزارهای بسیاری به‌منظور آموزش زبان‌های متفاوت در جهان تولید شده است که هرکدام نقاط ضعف و قوت متفاوتی داشته و طرفداران خاص خود را دارند اما در میان این نرم‌افزارها برخی به شهرت جهانی رسیده و مورد توجه افراد مختلف بسیاری واقع شده‌اند. یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای آموزش زبان در سراسر جهان Rosetta Stone می‌باشد.
این نرم‌افزار به‌ عنوان برترین نرم‌افزار آموزشی جهان، توسط 150 کشور مختلف مورد استفاده قرار گرفته و کمپانی‌های IBM و Telekom و بسیاری از مدارس و کالج‌های معتبر آن را مورد استفاده قرار داده‌اند. علاوه‌براین این نرم‌افزار در زمینه آموزش و ارتقا سطح دانش زبان برنده جایزه Dynamic Immersion Method شده است.

هم‌اکنون نسخه 3.4.7 این نرم‌افزار منتشر شده و برای آموزش زبان‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. ما در این بسته این نسخه از نرم‌افزار را به همراه فایل‌های مخصوص آموزش زبان انگلیسی با لهجه آمریکایی، ارائه داده‌ایم. این دوره آموزشی در پنج سطح متفاوت طراحی شده و جنبه‌های متفاوت زبان انگلیسی آمریکایی را آموزش می‌دهد.
ازجمله ویژگی‌های این دوره آموزشی می‌توان به تلفظ صحیح کلمات اشاره نمود، بدین صورت که ابتدا تلفظ صحیح کلمه را می‌شنوید و سپس آن را ادا می‌نمایید. نرم افزار Rosetta Stone درصد صحت تلفظ شما را نشان داده و باعث اصلاح تلفظ شما خواهد شد. با استفاده از نرم‌افزار Rosetta Stone طی 210 جلسه که در دو دوره 92 جلسه و 118 جلسه‌ای ارائه شده است، قادر خواهید بود زبان مورد نظر خود را با تمامی مهارت‌های مختلف مربوطه ازجمله مکالمه، گنجینه واژگان، گرامر و غیره، بیاموزید.
محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

نرم‌افزار Rosetta Stone 3.4.7
سطوح 1، 2، 3، 4 و 5 آموزش زبان انگلیسی با لهجه آمریکایی
فایل‌های صوتی مرتبط با دروس
بسته‌بندی شکیل و زیبا

ویژگی‌های مجموعه:

ازجمله ویژگی‌های این ‌نرم‌افزار آموزشی می‌توان به اجمال موارد زیر را نام برد.

آشنایی با لغات و جملات در هر زبان و یادگیری آنها
آشنا شدن با فرهنگ های خاص هر زبان
آشنایی با گرامر زبان مورد نظر و یادگیری آن
آموزش خواندن و نوشتن لغات در زبان مورد نظر
تلفظ صحیح لغات و امکان تست لغت قرائت شده
ارائه تمرین در پایان هر جلسه ی آموزشی
یادگیری زبان در 210 جلسه به صورت سطح بندی 92 و 118 جلسه ای
ارائه تمرین های هوشمند جهت آشنایی با لغات و طرز بیان آنها
ارائه مجموعه‌ای از آموزش های کاربردی و مفید در هر زبان
امکان استفاده از نرم افزار در دانشگاه ها و کلاسهای زبان خارجه
مقدمات و کلیات لغوی مانند سن و سال ، نسبت های خانوادگی و …
آموزش عبارات مختلف جهت برقراری ارتباط در شرایط مختلف روزمره

روش نصب و استفاده:

در دی وی دی خریداری شده یک فولدر با نام Rosetta Stone 3.4.7 – Software قرار داده شده است که ابتدا بایستی فایل موجود در آن را اجرا و بدین وسیله نرم‌افزار Rosetta Stone را نصب نمایید.
پس از نصب کامل نرم‌افزار بایستی فایل زبان مورد نظر خود را که در فولدر 4,5Rosetta Stone English-American – Level 1,2,3, قرار داده شده است در یک درایو مجازی گذاشته و سپس برنامه را اجرا و زبان مورد نظر را Add کنید.

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.



دیدگاه ها ۱ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است.
  1. من از کتاب های شما خیلی استفاده می کنم و تخصصم روانشناسی و عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان هستم اگر واسه شما امکان دارد لطفاً کتاب IRT pro (نظریه سؤال – پاسخ در زمینه طراحی آزمون ها است)را روی سایت بگذارید با تشکر

ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.