مجموعه آموزشی زبان انگلیسی English Result در 4 سطح

دسته: انگلیسی، زبانهای خارجی، فروشگاه، مجموعه‌های زبان‌های خارجی

مجموعه آموزشی زبان انگلیسی English Result از جمله محصولات معتبر دانشگاه آکسفورد بوده و دارای 4 سطح مختلف از مبتدی تا پیشرفته در قالب کتاب کار، فیلم‌های آموزشی و فایل‌های صوتی می‌باشد. این بسته آموزشی جزو بهترین و معروف‌ترین مجموعه‌های آموزشی دانشگاه آکسفورد بوده و مورد توجه بسیاری از زبان‌آموزان در سطوح متفاوت قرار گرفته است.
اگر شما فردی مبتدی در زمینه زبان انگلیسی باشید، با شروع آموزش خود از سطح Elementary و تداوم آن در سطح‌های Pre-Intermediate و Intermediate به سطح پیشرفته Upper-Intermediat خواهید رسید و اگر ازجمله افراد نیمه‌حرفه ای در زمینه زبان انگلیسی هستید، به‌منظور تقویت و ارتقای سطح مهارت خود استفاده از این بسته را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی محصول:

امروزه تنوع بسته‌های آموزشی زبان انگلیسی تمامی سلیقه‌ها و تونایی‌ها را پوشش داده‌ است؛ به‌طوری که هر شخصی در هر موقعیت، و با هر سطح از تحصیلات و یا استعداد قادر خواهد بود مجموعه مورد نظر خود را از میان این تعداد زیاد بسته‌های آموزشی انتخاب نماید.
ازجمله پرطرفدارترین و معروف‌ترین مجموعه‌های زبان انگلیسی، محصولات آموزشی Oxford University Press می‌باشند. این مجموعه‌های در تمامی دنیا مورد توجه بوده و تاکنون خود را در ذهن زبان‌آموزان و مربیان تثبیت نموده‌اند.
یکی از بهترین مجموعه‌های آموزشی زبان انگلیسی دانشگاه آکسفورد، English Result می‌باشد که در 4 سطح متفاوت طراحی شده است. این بسته تمامی نیازهای کاربران خود را پاسخ داده و جنبه‌های متفات زبان انگلیسی را با استفاده از فایل‌های متنی، تصویری و صوتی گوناگون پوشش داده است.
در این بسته ما هر 4 سطح آموزشی این مجموعه فوق‌العاده را با ترتیب Elementary، Pre-Intermediate، Intermediate و Upper-Intermediate برای سطوح مبتدی، نیمه متوسطه، متوسطه و پیشرفته به همراه تمامی ضمایم و فایل‌های مرتبط یکجا گردآوری نموده و در اختیار شما عزیزان علاقمند به آموزش زبان انگلیسی قرار داده‌ایم.

این مجموعه توسط اساتید و کارشناسان معروف و برجسته‌ای همچون Mark Hancock و Annie McDonald تهیه شده و نیاز اقشار و سطوح مختلف جامعه را برطرف می‌نماید.
محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

مجموعه کتاب‌های الکترونیکی آموزش زبان انگلیسی English Result در چهار سطح متفاوت
مجموعه فیلم‌های آموزش زبان انگلیسی English Result همراه با زیرنویس در چهار سطح متفاوت
مجموعه فایل‌های صوتی آموزش زبان انگلیسی English Result در چهار سطح متفاوت
بسته‌بندی شکیل و زیبا

ویژگی‌های مجموعه:

این بسته آموزشی یک مجموعه کامل از متدهای آموزشی مختلف بوده و با دربرگرفتن فیلم‌ها، فایل‌های صوتی و کتاب‌های آموزشی در سطوح متفاوت، تمامی جنبه‌های زبان انگلیسی را آموزش داده است.
کتاب‌های الکترونیکی موجود در این مجموعه تحت عناوین متفاوتی طبقه‌بندی شده‌اند که این طبقه‌بندی به آموزش بهتر و اصولی‌تر زبان انگلیسی کمک شایانی می‌نماید. این کتاب‌ها با عناوین Student’s Book, Teacher’s Book, Work Book, Resource Book, Work Book Key از یکدیگر متمایز شده و از متد آموزشی متفاوت بهره برده‌اند.
ازجمله ویژگی‌های فیلم‌های آموزشی موجود در این بسته می‌توان به وجود زیرنویس انگلیسی اشاره نمود که نقش مهمی در فهم دقیق عبارات و کلمات در بازبینی‌ دوباره فیلم‌ آموزشی برای زبان‌آموزان دارد. فیلم‌های این مجموعه در فرمت Avi بوده و فایل‌های صوتی نیز در فرمت Mp3 ارائه شده‌اند.

برای اجرای زیرنویس فیلم‌ها بایستی وارد پوشه Subtitle شده و یکی از دو زیرنویس را با فرمت Sub و یا idx در کنار فیلم کپی کنید.

سطح Upper-Intermediate این مجموعه دارای یک نرم افزار مالتی مدیا با عنوان MultiROM می باشد که برای اجرای آن ابتدا نرم افزار Daemon Tools Lite را نصب کنید و سپس فایل ISO نرم افزار MultiROM را از طریق برنامه Daemon Tools Lite اجرا نمایید. سپس می توانید محتویات نرم افزار MultiROM را در درایو جدیدی که در My Computer ایجاد شده مشاهده کنید.

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.



دیدگاه ها ۴ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است.
  1. English for you

  2. ای کاش English result را برای دانلود قرار می دادید.

  3. سلام
    من فقط امتحانات میان ترم و پایان ترم کتابهای ریزالت رو میخواستم. اگه امکانش هست واسه دانلود قرارشون بدید.
    بی نهایت متشکرم

  4. با سلام .فکر کنم بهترین کتاب اکسفورد همین کتاب english result باشه.سه تا cd داره و دو تا کتاب.بعد ار interchange که تالیف کمبریح است من این کتاب را پیشنهاد می کنم

ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.