مجموعه دوم مجلات هنر بافتنی

دسته: فروشگاه، مجموعه‌های لباس و مد

مجموعه دوم مجلات هنر بافتنی، شامل آرشیو وسیعی از دیگر منابع معتبر و ارزشمند هنر بافتنی می‌باشد که همگی از مجلات معروف و شناخته شده این عرصه هنری می‌باشند. این مجلات همواره بهترین ارائه‌دهندگان جدیدترین و متنوع‌ترین طرح‌ها و الگوهایی می‌باشند که هر هنرمند بافنده به آنها نیازمند است. در عین حال تنوع و خلاقیت این سبک‌ها و طرح‌ها و تناسب آنها با سلیقه مردم مناطق مختلف دنیا و نیز الگوهای آموزشی فراوانی که همراه با آنها ارائه شده است برای بافندگان در سطوح مختلف بسیار مفید است. این مجلات با پوشش موضوعی انواع لباس‌های بافتنی برای همه افراد، کیف‌ها، بافتنی‌های تزئینی و دکوری و بسیاری موارد دیگر توسط ناشرین معتبر این عرصه هنری و در مناطق مختلف دنیا منتشر می‌شوند و همیشه یکی از منابع مفید و خلاق هنرهای بافتنی محسوب می‌شوند.
این مجموعه از مجلات هنر بافتنی آرشیوی شامل بیش از 120 شماره از 15 مجله معتبر و شناخته‌شده هنر بافتنی می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه هنرمندان و علاقه‌مندان این عرصه تقدیم خواهد شد.

عناوین مجلات موجود در این مجموعه که همگی از شناخته‌شده‌ترین و معروفترین مجلات مرتبط با هنرهای بافتنی در دنیا می‌باشند عبارتند از:

Creative Knitting
Interweave Knits
KNIT & MODE
knit today
knitscene
knitter’s
Knitting today
Love of knitting
The Knitter
Verena
your knitting Life

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیوی شامل بیش از 120 شماره از 15 مجله معتبر و شناخته‌شده هنر بافتنی
تصاویر جلد تمامی مجلات
نرم‌افزارهای Acrobat Reader، WinDJView و Stanza برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.



دیدگاه ها ۱ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است.
  1. salam.in ketabhaye amozeshi gholab bafi be zaban farsi hast???????ya english

ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.