مجموعه دوم کتاب‌های ریاضیات؛ محاسبات عددی

دسته: تئوری کنترل، رباتیک، ریاضی، طراحی صنعتی، فروشگاه، مجموعه‌های ریاضیات و آمار، مجموعه‌های مهندسی برق و مخابرات، مجموعه‌های مهندسی مکانیک، مجموعه‌های هوانوردی و مهندسی هوافضا، مخابرات، مهندسی برق، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی هوا فضا

محاسبات عددی یا آنالیز عددی مبحثی از علم ریاضیات می‌باشد که به مطالعه و بکارگیری شیوه‌های تقریبی محاسباتی برای حل مسائل ریاضیات پیوسته که با روش‌های تحلیلی و دقیق قابل حل نیستند، می‌پردازد. محاسبات عددی و روش‌ها و الگوریتم‌های آن در بسیاری از زمینه‌های علمی و مهندسی و حل مسائل آنها کاربرد فراوانی دارند.
امروزه با پیشرفت فناوری‌های پردازشی در کامپیوترها و ماشین‌های دیجیتال و همچنین توسعه نرم‌افزارهای محاسباتی و برنامه‌ریزی آنها با الگوریتم‌های آنالیز عددی، استفاده از روش‌های عددی جدید حل مسئله و تجزیه و تحلیل حاصل از آنها بسیار توسعه یافته است.
این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 370 کتاب در زمینه محاسبات عددی و در موضوعات اصول و مبانی محاسبات عددی، حل عددی معادلات، روش‌های عددی، جبر خطی عددی، بهینه‌سازی عددی، آنالیز خطا، معادلات دیفرانسیل و انتگرال، مدل‌سازی عددی، حل عددی مسائل، درونیابی و برونیابی، معادلات خطی و غیرخطی، حل عددی معادلات دیفرانسیل، چندجمله‌ای‌های متعامد، سری فوریه، روش‌های انتگرال‌گیری، تبدیل انتگرالی، کاربرد متلب در محاسبات عددی، ریاضیات عددی، هندبوک‌ها و بسیاری از موارد مرتبط دیگر می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه مهندسان و کارشناسان علم ریاضیات تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 370 کتاب در زمینه محاسبات عددی
تصاویر جلد تمامی کتابها
نرم‌افزارهای لازم برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

  • تمامی محتویات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و با فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
  • این مجموعه با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.
  • خرید نقدی شامل پنج درصد تخفیف بوده و سفارش شما سریعتر و توسط پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در صورت تمایل به استفاده از مزایای خرید نقدی، سفارش خود را ثبت نمائید تا پس از تماس واحد فروشگاه با شما، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

تصاویر جلد برخی از محتویات این مجموعه:




ارسال دیدگاه


 (الزامی)  (الزامی)
ایمیل شما نزد مدیر سایت محفوظ بوده و برای عموم نمایش داده نخواهد شد.